Înainte cu 3 săptămâni de a face publice planurile legate de strategia comerț electronic, Tarom anunţa versiunea mobilă a sitului pentru posesorii de dispozitive cu sisteme de operare Android şi iOS, utilizatorii având la dispoziţie funcția de cumpărare a biletelor de avion.
Foto: Mark Harkin, YR-ASA A318 Tarom via Flickr, Creative Commons Attribution
Dacă mă întrebaţi pe mine, mai bine optau pentru o versiune mobilă generică, disponibilă pentru toate dispozitivele mobile.
Nu ştiu cât de bine a fost primită de pasagerii Tarom această versiune mobilă, cert e că la această oră nu este recunoscută nici de browserul de pe telefon, nici de cel de pe tabletă.
Totodată, având în vedere faptul că Taromul a aderat la alianţa SkyTeam, adoptând programul de fidelitate al alianţei, cred că ar fi putu obţine sprijinul necesar pentru dezvoltarea unor aplicaţii native Adroid sau iPhone, care să integreze inclusiv programul de fidelitate, lăsând astfel versiunea mobilă la nivel de sit pentru sistemele de operare mobile ce işi pierd din popularitate (Symbian şi RIM Blackberry).
Până la lansarea unor astfel de aplicaţii, cei interesaţi de cumulul de puncte ca urmare a milelor zburate cu Tarom pot folosi aplicaţia neoficială . Aplicaţia-calculator a fost dezvoltată de o entitate obscură ce a dezvoltat aplicaţii de calcul a punctelor de fidelitate pentru toate companiile aeriene ce pun la dispoziţia pasagerilor programe de fidelitate. De asemenea, golul creat de versiunea mobilă a sitului poate fi umplut de aplicaţia mobilă (Android / iOS) a alianţei SkyTeam, dar numai pentru verificarea zborurilor.