Schimbare de identitate vizuală pentru eSky

Cu ocazia celor 10 ani de activitate în 8 țări din întreaga lume, brandul eSky și-a schimbat identitatea vizuală, la conturarea noii identități vizuale contribuind tehnologia, experiența celor zece ani de activitate în domeniul turismului online, dar mai ales feedback-ul oferit de utilizatorii serviciilor eSky.
Sub noul brand eSky fac casă bună tehnologia și diversitatea ofertelor de servicii, bilete de avion la peste 650 companii aeriene și cazare în peste 450.000 de hoteluri din întreaga lume, dar și servicii de rent-a-car. Toate aceste informații sunt evidențiate prin fonturi mai mari și mai ușor de citit, carduri informative și casete pentru filtre sau colectare informații personale bine delimitate și vizibile. Noul logo încorporează 3 lucruri care stau la baza business-ului online în turism: explorarea, caracterul global al afacerii și platforma de e-commerce.
Schimbările de mai sus fac experiența utilizatorilor mult mai plăcută atunci când vine vorba de accesul instant la zborurile companiilor aeriene low cost sau de line din întreaga lume, la calendarul pentru oferte către orice colț al lumii, mult mai de impact după organizarea sub formă de carduri, la motorul de căutare și planificare a zborurilor cu destinații multiple și la contul personal.
În continuare, site-ul eSky se adaptează la orice tip de dispozitiv, fie că vorbim de desktop PC-uri, aplicații mobile sau mobisite.
Noua identitate vizuală a brandului va fi popularizată prin intermediul unei platforme de concurs, esky.ro câștigându-și un renume în acest sens, apelând chiar la tehnici de gamification în turism, și prin intermediul unei campanii pe Instagram, în care 2 instagrameri vor posta live din Caraibe.
Platforma de rezervări bilete de avion, hoteluri și rent-a-care activează în 8 țări – Polonia, România, Bulgaria, Brazilia, Peru, Turcia, Cehia și Moldova – și a deservit până în prezent 3.3 milioane de clienți. De la sfârșitul lui 2014, esky.ro încearcă să fie ceva mai mult decât un crocodil de râu, ca să îl citez pe Nicolae Drăgoi, marketing manager eSky.ro, și se antrenează să înoate într-un ocean de potențiale direcții de dezvoltare, intrând astfel în zona de business travel management. La finalul lui 2015, unul din principalii concurenți, vola.ro, și-a anunțat și el intenția de a intra în zona aceasta.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Christian Tour lansează Memento Bus, primul serviciu de smart cost bus din Româmia

Next Article
Moieciu, defrisari

Fii un călător responsabil, reclamă autorităților neregulile pe care le întâlnești în călătoriile tale

Related Posts
Total
0
Share