Cursa pentru mile

După ce în câteva rânduri Tarom-ul a încercat componenta online în campanii de fidelizare a celor ce folosesc linia aeriană, acum a venit rândul componentei mobile să fie folosite în același scop. Asta după ce cu câteva luni în urmă Tarom-ul a încercat prima abordare a mediului mobil prin adaptarea sitului la dispozitivele mobile cu Android și iOS, încercare eșuată, de altfel.

Citește și După Blue Air și Tarom a lansat o versiune mobilă a sitului

La momentul respectiv spuneam că ar fi utilă dezvoltarea unor aplicaţii native Adroid sau iPhone, care să integreze inclusiv programul de fidelitate. S-a întâmplat tocmai contrariul. Cu ocazia campaniei de fidelizare Cursa pentru mile, Taromul a dezvoltat o aplicație mobilă (Android /iOS) cu ajutorul celor de la Mind Treat Studios, care să-i ajute pe pasageri să colecteze puncte în orașele de destinație ale zborurilor Tarom.

Punctele sunt colectate prin scanarea cu ajutorul telefonului mobil a punctelor de interes dintr-o destinație anume. Fiecare 15 puncte acumulate cresc șansele de câștig a milelor de zbor.
Pentru a putea participa la concurs utilizatorii aplicației trebuie să se înscrie în programul de fidelitate Flying Blue.
Rămâne de văzut dacă Tarom-ul va dezvolta o aplicație mobilă pentru rezervări și dacă aceasta va avea și o componentă a programului de fidelitate.
În trecut, Tarom a oferit ocazia pasagerilor să acumuleze mile de zbor prin intermediul unor carduri co-branded sub sigla Amex, carduri eliberate la momentul respectiv de către BancPost. Găsiți mai multe detalii în articolul Carduri co-branded ce asigură facilități pentru turiști.

Total
0
Shares
0 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Monumente România

Next Article

Pretul mediu pentru camerele de hotel din destinatii turistice importante din Europa si Romania

Related Posts
Total
0
Share