După ce în câteva rânduri Tarom-ul a încercat componenta online în campanii de fidelizare a celor ce folosesc linia aeriană, acum a venit rândul componentei mobile să fie folosite în același scop. Asta după ce cu câteva luni în urmă Tarom-ul a încercat prima abordare a mediului mobil prin adaptarea sitului la dispozitivele mobile cu Android și iOS, încercare eșuată, de altfel.
Citește și După Blue Air și Tarom a lansat o versiune mobilă a sitului
La momentul respectiv spuneam că ar fi utilă dezvoltarea unor aplicaţii native Adroid sau iPhone, care să integreze inclusiv programul de fidelitate. S-a întâmplat tocmai contrariul. Cu ocazia campaniei de fidelizare Cursa pentru mile, Taromul a dezvoltat o aplicație mobilă (Android /iOS) cu ajutorul celor de la Mind Treat Studios, care să-i ajute pe pasageri să colecteze puncte în orașele de destinație ale zborurilor Tarom.
Punctele sunt colectate prin scanarea cu ajutorul telefonului mobil a punctelor de interes dintr-o destinație anume. Fiecare 15 puncte acumulate cresc șansele de câștig a milelor de zbor.
Pentru a putea participa la concurs utilizatorii aplicației trebuie să se înscrie în programul de fidelitate Flying Blue.
Rămâne de văzut dacă Tarom-ul va dezvolta o aplicație mobilă pentru rezervări și dacă aceasta va avea și o componentă a programului de fidelitate.
În trecut, Tarom a oferit ocazia pasagerilor să acumuleze mile de zbor prin intermediul unor carduri co-branded sub sigla Amex, carduri eliberate la momentul respectiv de către BancPost. Găsiți mai multe detalii în articolul Carduri co-branded ce asigură facilități pentru turiști.