Arată-ne România ta!

Acest post a apărut iniţial pe blogul Turismark, unde Ghid Turistic Digital 2.0 contribuie în mod regulat cu articole despre practicile de marketing în turism, atât în mediul online cât şi offline.

Dacă schimbăm puţin aria de acoperire a motto-ului Bükreş Blog, putem spune că România este ţara pe care cu toţii iubim să o urâm. Şi facem asta pentru că ne lăsăm încătuşaţi de griji, fără a mai avea ochi pentru frumuseţile ce ne înconjoară.

În schimb, au avut ochi pentru asta patru expaţi invitaţi să vorbească lumii în cadrul evenimentului Arată-ne România ta, organizat de ziarul Adevărul şi National Geographic, cu sprijinul ANAT şi Paralela 45, ce a avut loc la Muzeul Ţăranului Român, pe 15 octombrie: Tom Wilson, însoţitorul Geaninei Corondan pe tot parcusul emisiunii O tură de aventură, difuzată de TVR, Rupert Wolf Murray [Blog | Twitter | Facebook], un cunoscut travel writer cu care am luat contact datorită articolului său din Dilema Veche, Ia-ţi bicicleta şi vezi România, pe care l-am citit acum mai bine de o lună, Sebastian Froux [Site | LinkedIn | Facebook] şi Doron Zilberstein [Tuborg Press Room | Facebook], vicepresedinte Tuborg.

Total
0
Shares
2 comments
  1. Pingback: Promovarea brandului turistic al României se va face și pe Facebook
  2. Pingback: România văzută de pe blog, Twitter și Facebook
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Aplicaţie mobilă pentru promovarea Deltei Dunării

Next Article

[NSFW] Adevărul gol goluţ despre România

Related Posts
Total
0
Share