Skip to main content

Strategia de brand a Bucureştiului

Dacă la nivel naţional ministrul turismului a decis promovarea turismului cu ajutorul Facebook, la nivel local primarul Sorin Oprescu se ocupă de strategia de turism a municipalităţii care, printre altele, presupune şi lansarea unui site cu informaţii despre Bucureşti.

Municipalitatea […] vrea ca in luna ianuarie 2011 sa lanseze website-ul turistic www.seebucharest.ro, care sa contina informatii trasee turistice, monumente, muzee, evenimente importante in Bucuresti, precum si o gama de oferte de cazare cu posibilitate de rezervare online.

Sursa: www.hotnews.ro

De asemenea …

In urma cercetarii/dezvoltarii strategiei de brand a Bucurestiului, vom incepe, in trimestrul II al anului 2011 sa dezvoltam o serie de proiecte: Bucharest Daily Passcard turistic al Bucurestiului ce va include accesul la muzee, teatre, transport RATB si Metrorex, diferite facilitati/discounturi oferite de catre agentii economici parteneri ai PMB.

Surse din PMB pentru www.hotnews.ro

Ei, bine, site-ul mai sus amintit:

  • este deja activ, mai lipseşte facilitatea de rezervare online direct de pe site;
  • deşi numele site-ului e în engleză, după limba în care sunt prezentate informaţiile este un site destinat românilor; momentan nu există versiuni în alte limbi.

Petruș Lungu

În ultimii ani m-am plimbat ceva prin țară și prin afară, iar mai nou am înclinații spre cicloturism. De asemenea, practic la nivel de amator snowbording-ul și kiting-ul și încă mai fac față unor ture moderate de trekking. :)

0 thoughts to “Strategia de brand a Bucureştiului”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.