hotelmixer.com, agregator de oferte turistice

Acum câteva zile, un anume Gelu a lăsat un comentariu total anapoda la unul din posturile de pe gtd20.ro, făcând referire la un nou agregator de oferte turistice, încălcând astfel regulile de bună conduită de pe acest blog. Iniţial am fost tentat să marchez ca spam comentariul, apoi am vrut să mut comentariul la postul în care anunţam serviciul gotrip.ro, întrucât hotelmixer.com, serviciul promovat, este foarte asemănătoar cu gotrip.ro cu menţiunea că pare a fi orientat către un alt target (turişti străini). În cel din urmă am decis să scriu despre serviciul în cauză acest post.

hotelmixer.com este un agregator/un catalog de oferte turistice dezvoltat încă în stadiu de dezvoltare, de care se ocupă firma TravelNet Media S.R.L. din Bucureşti. Bag de seamă că va funcţiona ca o platformă de intermediere între turişti în căutare de best deals şi agenţii turoperatoare care îşi vor posta ofertele pe site.

Conform unui anunţ de angajare programator, hotelmixer.com va fi o platformă unde turiştii interesaţi vor putea licita în sistem olandez pentru pachetele deja existente în catalog sau pentru oferte introduse în catalog de către ofertanţi pe baza cerinţelor turiştilor. Astfel, acelaşi tip de ofertă de cazare/pachet turistic complet va fi scoasă la licitaţie într-o anumită cantitate, iar turiştii vor licita pentru ea până la ultima ofertă de preţ, în ordine descrescătoare, preţ ce se va aplica pentru toţi cei ce licitează. Dacă nu sunt doritori, există riscul ca cel ce face licitaţia iniţial să plătească pachetul turistic mai mult decât face. Pentru mai multe detalii citiţi şi articolul de aici. Luând în calcul situaţia actuală a turismului online din .ro, zonă în care încă se încearcă să câştige încrederea utilizatorilor, nu cred că astfel de platforme de licitare vor avea succes pe plan local, cel puţin nu foarte curând.

De altfel, platforma mai sus amintită va beneficia şi de facilităţile motorului de căutare hotelscombined.com, ce caută oferte de cazare la hoteluri din toată lumea în toate site-urile consacrate de travel.

După modelul de business este clar că site-ul este destinat unui public din afară, familiarizat cu licitaţiile şi rezervările online, ce nu înţeleg eu momentan fiind motivul pentru care dezvoltatorii preferă meniurile în limba română, chiar şi în teste. Se doreşte atragerea agenţiilor de turişti româneşti în calitate de ofertanţi cu servicii destinate/adaptate turiştilor străini (prezentări în limba engleză)?

Total
0
Shares
0 comments
  1. Imi cer scuze daca acel comentariu v-a suparat si l-ati considerat anapoda. Pur si simplu, m-am gandit ca era posibil sa va intereseze subiectul.

    1. Dupa cum puteti vedea, am luat in considerare subiectul, pentru ca mi s-a parut interesanta posibila abordarea a .ro-ului. Eu unul nu cunosc cazuri de licitatie Olandeza pe site-urile specializate orientate catre piata romaneasca.
      Va multumesc pentru vizita si va doresc o zi buna! Va mai astept cu sugestii! 🙂

  2. Deocamdata licitatia olandeza a fost amanata pentru o implementare ulterioara.
    Hotelmixer.com se va adresa la momentul lansarii poate in special pietei din Romania.
    Revin cu detalii la momentul oportun. Oricum
    ai surprins foarte bine menirea portalului!

  3. Pingback: directbooking.ro, un nou mall de vacanţe
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article
Mănăstirea Peștera Sf. Andrei

Mănăstirea Peştera Sf. Andrei

Next Article

Strategia de brand a Bucureştiului

Related Posts
Total
0
Share