Încet-încet renunţăm la ideea de a avea la dispoziţie servicii specifice pentru achiziţionarea online a asigurărilor de călătorie şi asta pentru că acestea vor fi incluse pe scară largă mai în toate sistemele de rezervări online pentru transport, cazare sau pachete turistice.
Începând din iulie 2012, cei ce rezervă bilete de avion Tarom pot achiziţiona asigurări de călătorie Travel Guard Chartis prin sistemul de rezervări online al Tarom. În această situaţie, cel ce face rezervarea poate opta pentru una din cele două tipuri de asigurări puse la dispoziţie în ultima etapă a procesului de rezervare, în funcție de destinația aleasă – intern sau extern.
Această variantă de pachet de servicii scurtează timpul de contractare a unui pachet turistic cu până la 15 minute. Este părerea mea bazată pe faptul că nu se mai pierde timpul cu căutarea unui serviciu specific şi crearea unui cont online.
Problema care se pune este legată de opţiunile pe care cel ce face rezervarea le are când vine vorba să aleagă între asiguratori. Fiind unul singur, acestea sunt limitate. Probabil acesta a fost şi motivul pentru care Tarom a preferat parteneriarul cu o companie de renume în acest domeniu şi nu cu mai multe companii din domeniul asigurărilor, care printre alte servicii oferă şi asigurări de călătorie.
Am mai întâlnit un astfel de parteneriat pe situl croaziere.net, asigurările fiind oferite prin Mondial Asisstance România.
[via airlinestravel.ro]