Ghid turistic Județul Dâmbovița: Hello Dâmbovița!

harta dambovita, harta obiective turistice

În iunie 2012, Consiliu Judeţean Dâmboviţa, în calitate de reprezentant al Județului Dâmbovița și Asociaţiei Solidaritate, Implicare, Progres Târgovişte, a demarat proiectul Promovarea potenţialului turistic al judeţului Dâmboviţa, proiect printre ale cărui componente se regăseşte şi un ghid turistic Județul Dâmbovița, sub numele Hello Dâmbovița!.

Portalul de promovare turistică poate fi accesat la hellodambovita.ro.

Cei interesaţi de Judeţul Dâmboviţa ca destinaţie turistică au la dispoziţie 4 secţiuni principale ilustrate cu imagini reprezentative (informații utile, obiective culturale și istorice, locuri de distracție și recreere, galerii de imagini), dar şi un top 10 al obiectivelor și un calendar al evenimentelor din judeţ.

De asemenea, vizitatorii au la dispoziţie o hartă a celor mai importante obiective turistice construită pe un API Google Maps, dar fără vreo funcţionalitate reală în afară de o prezentare estetică prin pictograme a obiectivelor. Acestea nu sunt legate de secţiunile de pe sit unde obiectivele sunt prezentate în amănunt şi nici nu beneficiază de pop-up-uri cu date de localizare (localitate, drum de acces, coordonate geografice).

harta dambovita, harta obiective turistice

Deși comunicatul de presă menționa faptul că proiectul este în intersul mai multor entități economice – ca și grup țintă –  printre care și transportatori și administratori de unități de cazare, nu văd pe situl proiectului nicio colaborare cu aceștia. Bine, poate comunicatul se referea la beneficiile pe care promovarea Județului Dâmbovița ca destinație turistică le poate aduce acestor entități economice.

Caută aici unități de cazare în Județul Dâmbovița!

Ca să vedeți cât de nepotrivită e transmiterea mesajului către grupurile țintă, trebuie să știți că niciun material elaborat, creat, dezvoltat sau cum credeți că este mai potrivit explicat, nu poate fi folosit de terțe părți pentru promovarea proiectului până nu expiră perioada de desfășurare a acestuia, ceea ce poate bloc mesajul să ajungă la grupurile țintă și asocierea cu acestea. Și ce e total nepotrivit e faptul că rezultatele proiectului sunt măsurate numai în perioada de desfășurare a acestuia și se rezumă la participări la târguri și expoziții.

Și, totuși, astfel de asocieri se lasă așteptate pentru că banii publici trebuie justificați fără implicarea altor terți. Imaginați-vă că în sistem de afiliere (nu neapărat marketing afiliat) se pot integra o grămadă de facilități pe sit, dar până atunci veți mai citi o grămadă de text cu font Arial.

Ca alte zeci de proiecte Regio, mai mari sau mai mici, proiectul a fost promovat în cadrul Târgului de Turism al României din această toamnă. În cadrul târgului, portalul proiectului a fost prezentat publicului pe suport electronic, mai exact pe o tabletă de prezentare InfoTouch. Partea proastă e că portalul nu beneficiază de responsive design, ceea ce făcea ca harta să fie afişată aiurea, iar deplasarea de la stânga la dreapta sitului să se facă cu ajutorul barei de scroll orizontal.

infotouch, hello dambovita, ghid turistic județul dâmbovița

Surprinzător, la momentul actual situl își adaptează lățimea în funcție de dispozitivul de pe care este accesat fie că vorbim de telefon mobil sau tabletă.

Info Proiect

  • Program de finanțareProgramul Operaţional Regional 2007 – 2013 (Regio), Axa prioritară 5 – Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului, Domeniul major de intervenţie 5.3 – Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică
  • Organism Intermediar pentru TurismMinisterul Dezvoltării Regionale şi Turismului
  • Beneficiar: Consiliul Județean Dâmbovița
  • Executant: Ad-Hoc Advertising S.R.L.
  • Valoarea totală a proiectului: 1.029.612,00 lei
Total
0
Shares
3 comments
  1. O initiativa frumoasa. Daca reusesc sa se prinda si cum se schimba -ul la pagini, astfel incat prima pagina sa nu se mai numeasca “Cake PHP:…” atunci va fi chiar ok:)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

e-Turism Bref (26) – 3 - 9 decembrie

Next Article

TUI TravelCenter, doar 5% din vânzări vin din online

Related Posts
Total
0
Share