infotour.ro, oferte turistice online

infotour.ro, oferte turismÎn ultimii ani am tot scris despre agregatoare de oferte turistice (a nu se confunda cu agregatoarele de oferte de reduceri!), de la cele mai elementare agregatoare la agregatoare care au încercat să se diferenţieze de restul prin fel de fel de practici (licitaţii, promovarea în emisiuni TV) şi funcţionalităţi (mall/hypermarket de vacanţe, one stop shop etc.). La fel de bine am vorbit în nenumărate rânduri de optimizarea conţinutului în cadrul cataloagelor online cu unităţi de cazare şi a altor tipuri de situri de turism.

Recent am descoperit infotour.ro, un serviciu care îmbină agregatorul de oferte cu catalogul cu unităţi de cazare şi ghidulturistic. Agregatoarele de oferte turistice precum infotour.ro sunt benefice pentru agenţiile de turism mici şi mijlocii, ce nu beneficiază de un sit de promovare foarte bine indexat datorită bugetelor de promovare limitate, permițându-le acestora un sistem de rezervări online la nivel de formular.

Situl despre care am ales să scriu are avantajul unei structuri clădite fix pe cuvintele cheie ce conturează cele mai căutate servicii turistice online (last minuteearly bookingcity break, cazare, croaziere, sejururi, circuite etc.), ţinându-se astfel cont de părerile specialişilor în optimizarea pentru motoarele de căutare.

Categoriile construite pe cuvintele cheie de bază sunt bine puse în evidenţă de benzi colorate, accesul către acestea fiind facilitat cu ajutorul unui meniu în partea de sus a paginii,  vizibil pe toată perioada navigării în sit, sau prin intermediul căsuţelor de prezentare de pe prima pagină.

Sper să am dreptate când spun că este printre puţinele agregatoare de oferte turistice ce promovează ofertele înscrise în baza de date printr-un ghid turistic. Fiecare pagină de destinaţie/obiectiv/eveniment de interes turistic este gândită ca un landing page din care vizitatorul are acces către oferte de călătorie din categoriile expuse mai sus.

oferte turism, infotour.ro

Folosind motorul de căutare în sit, vizitatorii pot accesa ofertele vacanţelor de care sunt interesaţi într-un timp foarte scurt, având la dispoziţie filtre de preţ, destinaţie şi perioadă. Ca pe orice sit de comerț electronic, vizitatorii au la dispoziție un istoric al ofertelor pe care le-au vizualizat, undeva în meniul din partea stângă. De asemenea, cum situl este un model fidel al unui sit de agenție de turism, vizitatorii pot găsi pe sit chiar și bilete de avion, facilitate oferită prin programul de afiliere al esky.ro.

În ceea ce priveşte pagina unei oferte, aceasta vine cu o facilitate avantajoasă pentru vizitator, Oferte Similare (un fel de posturi relaționate pe bloguri), dar mai puţin convenabilă pentru agenţia care îşi promovează serviciile prin intermediul sitului. Vizitatorului i se oferă ocazia de a alege o ofertă în detrimentul alteia.

Fiecare ofertă sau sejur poartă eticheta agenţiei de turism care a încărcat-o pe sit, agenţie pentru care sunt puse la dispoziţie datele de contact. Din punctul meu de vedere, pentru a spori încrederea vizitatorilor în ofertele listate pe sit, caseta de prezentare ar trebui să listeze şi datele de autentificare legală, cele obligatorii (număr licenţă de turism, număr asigurare de insolvenţă etc.).

Un aspect interesant pe care l-am observat e legat de fundalul sitului. Momentan acesta prezintă imaginea unui schior, dar pentru a asigura sitului un specific sezonier poate fi schimbat cu imagini reprezentative pentru fiecare anotimp sau sezon. Asta crează impact vizual și lasă situl întipărit în mintea vizitatorului. De design-ul şi dezvoltarea sitului se fac responsabili cei de la Prologue Advertising.

Cum cred cu tărie că un conținut de calitate aduce conversii, aș sugera ca secțiunea de ghid să fie construită împreună cu bloggerii de turism, prin parteneriate pe conținut.

Total
0
Shares
3 comments
  1. am auzit de acest site, si pare promitator. in curand voi incepe pregatirile de luna de miere si cred ca voi colabora cu ei. revin cu pareri (sper numai de bine)

  2. Anca, ce destinaţie/oferta ţi-a atras atenţia şi cum ai ajuns la ea? Cumva din sugestiile din subsol?

    Ştefan, ai să tot auzi de acum încolo. Pe tipul ăsta de conţinut se va poziţiona luarea deciziilor, oferta în sine e doar un detaliu al destinaţiei care îţi face cu ochiul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Harta locurilor de pescuit: hartapescar.ro

Next Article

Un pic de ajutor cu logo-ul blogului

Related Posts
Total
0
Share