Atracţiile Sibiului, acum şi pe telefonul mobil prin platforma Browse the City

Platforma de promovare Browse the City ofera informatii turistice prin redirectionarea prin intermediul codurilor QR catre un mobisit de tip ghid turistic.

Browse the City, QR Code, ghid turisticÎn ziua în care am publicat articolul despre ghidul turistic Discover, am mai aflat de o platformă de promovare asemănătoare, Browse The City. Acestă platformă de promovare se rezumă doar la redirecţionarea turiştilor către un mobisit cu informaţii turistice prin intermediul unui cod QR.

Aşa cum probabil aţi intuit din introducerea de mai sus, platforma  Browse the City este un sistem de ghidaj turistic, ce furnizează online informaţii despre obiectivele culturale şi turistice ale oraşului Sibiu.

Proiectul pe care a fost dezvoltată platforma se numește Promovarea patrimoniului cultural prin QR cod și a fost inițiat şi dezvoltat de firma Neoma Solutions în colaborare cu Asociaţia pentru Înfrumuseţarea Oraşului Sibiu (AIOS), al cărui președinte este Tudor Ștefan Popa, şi cu finanțare de la Administrația Fondului Cultural Național (AFCN).

Obiectivele turistice acoperite de proiect vor beneficia de câte o pagină cu informații istorice, culturale, de localizare și alte puncte de interes din apropriere ca spații de cazare și restaurante. În prezent, mobisitul proiectului furnizează informații sumare, în română, despre 8 obiective turistice, urmând ca până la sfârșitul lunii august numărul obiectivelor turistice acoperite să atingă 60, cu informațiile prezentate și în germană, engleză și franceză.

Reprezentantul Neoma Solutions, Florin Cojocaru, a  subliniat faptul că, în viitor, utilizatorii vor putea alege dintre mai multe trasee tematice sau personalizate si vor putea transmite despre acestea impresii si fotografii pe retelele de socializare.

Neoma Solutions a mai implementat un sistem asemănător de ghidaj, în 2012, pentru muzeul în aer liber ASTRA.

Oberv că în ultimul timp ghidurile turistice migrează din zona de aplicaţii spre zona de mobisituri, lucru ce le fac accesibile pentru majoritatea sistemelor de operare de pe telefoanele mobile ce permit conectarea la internet.

[bcity.ro | via cemerita.ro]
1 comment
  1. Aplicatiile Web sunt mult mai usor de accesat si ofera turistilor, informatii atunci cand chiar au nevoie de ele.
    Iata ca Romania a reusit in 2013 sa inoveze in domeniul Travel Guide prin proiectul european Discover, care mai nou a inceput lucrarile pentru Discover Paris, la cererea Administratiei Publice de Promovare a Turismului Francez.
    Ghidul turistic Discover este cel mai modern si complex ghid turistic multilingv, oferit gratuit turistilor care viziteaza orasele europene.
    Discover este accesat de pe telefoane smartphone cu ajutorul tehnologiei NFC si QR-Code dar si de pe telefoane clasice nonsmartphone cu ajutorul tehnologiei GSM Voice Call ( o alta premiera in Romania ).
    Pe panourile Discover se gasesc cele 3 tehnologii ( NFC, QR-Code si GSM Voice Call) dar si un text de prezentare in romana si engleza, special printat pentru cei care nu detin un telefon.
    Ghidul Discover este in romana, engleza, franceza, germana, spaniola si turca/italiana ( in functie de zona geografica).
    Cel mai important aspect este ca toata informatia nu este doar in format Text ci si Audio MP3 Play.

    Inovarea mai presus de succes se numeste excelenta.

    Victor Maxim
    Initiator Discover Ghid Turistic

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

3 tehnologii mobile integrate într-un ghid turistic european

Next Article

Automatul de cafea ca hotspot Wi-Fi

Related Posts