e-avion.ro, al treilea cel mai popular brand în regiunea Moldova

branduri, romania, top branduri, sub-branduri
Săptămâna trecută am scris despre iniţiativa celor de la Seed Consulants de a face harta celor mai iubite branduri din România.
În urma votului public, a ieşit la iveală faptul că românii iubesc vinurile, în special în Moldova, Dobrogea şi Oltenia. Brandurile din domeniul viticol ajută dezvoltarea turismului viticol în regiunile respective.
Brandurile din turism se clasează pe locurile 2 şi 3 în ceea ce priveşte popularitatea lor în rândul consumatorilor.
Astfel, e-avion.ro e al treilea cel mai popular brand în Moldova, Centrul Istoric Oradea s-a clasat pe locul 2 în Crişana, în Maramureş locurile 2 şi 3 au fost ocupate de către Cimitirul Vesel şi Mocăniţa.
În Dobrogea, Delta Dunării şi staţiunea Mamaia au ocupat locurile 2 şi 3 în ceea ce priveşte popularitatea.
În Oltenia şi Transilvania, locul 3 ca şi popularitate între branduri a fost ocupat de Ansamblul de la Târgu Jiu a lui Constantin Brâncuşi, respectiv Muzeul Brukenthal.
După cum se poate observa, sub-brandurile doamnei Grapini există, ele nu mai trebuie create. Trebuie doar popularizate în Europa fie online, fie în materialele tipărite de promovare ale României.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Cum se seteaza o campanie de remarketing (4)

Next Article

Tulburenţe pe nişa recomandărilor de promoţii pentru bilete de avion

Related Posts
Total
0
Share