Săptămâna trecută am scris despre iniţiativa celor de la Seed Consulants de a face harta celor mai iubite branduri din România.
În urma votului public, a ieşit la iveală faptul că românii iubesc vinurile, în special în Moldova, Dobrogea şi Oltenia. Brandurile din domeniul viticol ajută dezvoltarea turismului viticol în regiunile respective.
Brandurile din turism se clasează pe locurile 2 şi 3 în ceea ce priveşte popularitatea lor în rândul consumatorilor.
Astfel, e-avion.ro e al treilea cel mai popular brand în Moldova, Centrul Istoric Oradea s-a clasat pe locul 2 în Crişana, în Maramureş locurile 2 şi 3 au fost ocupate de către Cimitirul Vesel şi Mocăniţa.
În Dobrogea, Delta Dunării şi staţiunea Mamaia au ocupat locurile 2 şi 3 în ceea ce priveşte popularitatea.
În Oltenia şi Transilvania, locul 3 ca şi popularitate între branduri a fost ocupat de Ansamblul de la Târgu Jiu a lui Constantin Brâncuşi, respectiv Muzeul Brukenthal.
După cum se poate observa, sub-brandurile doamnei Grapini există, ele nu mai trebuie create. Trebuie doar popularizate în Europa fie online, fie în materialele tipărite de promovare ale României.