Aşa cum menţionam şi în cadrul workshop-ului turismmarket.com, Viitorul în Turism:turismul online şi turismul de nişă, din ce în ce mai multe agenţii se orientează către proiecte de conţinut, unde îşi prezintă în principal destinaţiile mai pe larg decât o fac în oferte. Sau încearcă să pună umărul la promovarea turismului intern prin scoaterea în evidenţă a unor regiuni istorice și culturale ce pot fi de interes pentru turiști.
Este şi cazul agenţiei de turism Icar Tours, care la început de februarie a scos la lumină proiectul Black Sea Tales, proiect prin intermediul căruia vrea să aducă în atenţia celor ce călătoresc pe litoral locurile, obiceiurile şi personajele istorice din apropierea Mării Negre.
Ca acţiune este o încercare cât de cât asemănătoare cu ce a făcut Happy Tour, anul trecut, pe litoral, o încercare care vrea să arate turiştilor că la Marea Neagră există mult mai multe de văzut şi de făcut, nu numai plajă.
În scopul desfășurării proiectului, Icar Tours s-a asociat cu Grupul pentru Jurnalism, Cultura și Comunicare Constanța, un aport important în cadrul proiectului aducându-l jurnaliștii Valentin Coman şi Cristian Cealera, în special pe partea de istorie a proiectului.
De remarcat faptul că s-a optat pentru un domeniu .travel, acest lucur ajutând la poziționarea proiectului ca unul de specialitate pentru industria turistică. De asemenea, platforma black-sea.travel este accesibilă de pe dispozitivele mobile.