e-Turism Bref (43) – 3 februarie – 9 martie 2014

e-turism bref, revista presei, turism online
Cu o mică întârziere vă prezint revista presei în materie de turism online pentru luna februarie 2014. În cele ce urmează veți putea accesa știri despre agenții de turism online, bilete de avion și aplicații mobile destinate zonei de turism/călătorii.

Agenții de turism online

Parlamentul European va actualiza normele europene in materia rezervarilor online de pachete turistice

După ce Directoratul General al Mobilității și Transportului a lansat aplicația Your Passenger Rights, Parlamentul European s-a apucat de actualizarea normelor europene ce vizează rezervarea online a pachetelor turistice. Astfel, pentru orice pachete turistic rezervat online cumpărătorului i se va oferi asistență telefonică pe toată durata deplasării, în caz urgență i se vor acoperi cheltuielile de cazare pentru cel mult 5 nopți, i se vor oferi soluții alternative de pachete turistice, dacă prețul pachetului rezervat inițial va crește cu mai mult de 8%.

Afacerile Eurolines au crescut cu 30% anul trecut, la 330 milioane lei

Doar 15% din totalul pachetelor de vacanță vândute de grupul Eurolines în 2013 au fost vândute online, înregistrând o creștere de 10% față de anul 2012.

Bilete de avion online

Fly Go: Bugetul pentru vacanţa de Valentine’s Day a fost de 700 de euro/cuplu

Conform agenției de turism online Fly Go, de Sf. Valentin, destinațiile preferate ale tinerilor au fost Roma, Paris, Veneția, Dubai și Disneyland, iar bugetul mediu alocat pentru un pachet, per cuplu, a fost de 700 de euro.

TRIPSTA nu va mai oferi rezervări hoteliere sau închirieri de mașini

După ce săptămâna trecută Tripsta și-a anunțat planurile pentru anul 2014, acestea au fost completate cu informația conform căreia agenția de turism online nu va mai procesa rezervări hoteliere sau închirieri de mașini, focusul fiind numai pe bilete de avion.

KLM – Prima companie aeriană care oferă posibilitatea plăţilor prin intermediul Facebook şi Twitter

De fapt, cei ce fac cereri de rezervări bilete de avion prin intermediul canalelor social media ale KLM au posibilitatea să și plătească online biletele de avion, operațiunile fiind intermediate prin canalele social media de unul din cei 130 de agenți, ce vor trimite prin mesaje private pagini pe care călătorii pot efectua tranzacții.

Peste 60% din cumpărătorii de vacanțe preferă să plătească cu cardul

În decembrie 2013, aproximativ 60% din totalul tranzacțiilor efectuate de clienții Vola.ro s-au făcut online cu cardul bancar, valoarea media a unei tranzacții fiind de 380 euro.

Nu există o zi anume în care biletele de avion sunt mai ieftine
V-am tot prezentat materiale din care se putea deduce faptul că biletele achiziționate marțea sau sâmbăta, cu cel puțin 3 luni înainte de zbor, sunt mai ieftine decât în restul zilelor. Ei, bine, un expert în stabilirea prețurilor biletelor de avion sparge miturile experților în căutări: nu există o zi anume în care biletele de avion sunt mai ieftine. Totul depinde de cererea călătorilor pentru un zbor anume.

Aplicații mobile

Sibiu: Vizitatorii Muzeului Brukenthal, ghidaţi cu ajutorul unei aplicaţii mobile

În 2016, vizitatorii Muzeului Brukenthal din Sibiu se vor putea ghida în interiorul acestuia cu ajutorul unei aplicații mobile. Pentru crearea acesteia muzeul a primit o finanțare de 4,7 milioane de euro.

Aplicația HEYTAXI se extinde în Chișinău

HeyTaxi este o aplicație de comandă taxi direct de pe telefonul mobil, care a intrat recent și pe piața din Republica Moldova.

Foto: brianac37, After the morning rus via Flickr, Creative Commons Attribution

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Black Sea Tales, proiect de publishing marca Icar Tours

Next Article

J'Info Tours Bonus, reduceri pentru rezervările mobile pe toată perioada Târgului de Turism

Related Posts
Total
0
Share