Actualizare din 21 martie: 321 de coduri de reducere au fost generate prin intermediul aplicației, în timpul târgului de turism, ce au generat încasări în valoare de 47.350 euro.
În ultimii ani, J’Info Tours s-a remarcat în rândul agenţiilor de turism ce au îmbrăţişat promovarea în social media şi noile tehnologii menite să simplifice viaţa turiştilor în materie de rezervare.
Şi în 2014 agenţia de turism va continua acest proces de adaptare la viitor, unul din paşii făcuţi în această direcţie fiind diferenţierea faţă de restul agenţiilor ce au îmbrăţişat mediul online şi cel mobil în mod special.
Începând de săptămâna trecută, cei interesaţi au posibilitatea de a descărca aplicaţia mobilă J’Info Tours Bonus, prin intermediul căreia pot beneficia de reduceri substanţiale, pe toată durata târgului de turism, pentru sejururi, cazări și circuite.
Utilizatorii aplicaţiei sunt întâmpinaţi de mascota în devenire a agenţiei, iar apoi au posibilitatea să îşi aleagă tipul de pachet dorit. Din pagina pachetului utilizatorii pot suna agenţii de turism pentru a cere mai multe detalii sau pot cere direct discount-ul pentru pachetul ales. Aceast proces se face prin completarea şi trimiterea unui formular de contact în urma căruia, tot în aplicaţie, utilizatorul primeşte codul de discount, pe care îl poate folosi în momentul vânzării, în standul agenției de la Târgul de Turism al României.
De asemenea, din pagina pachetului turistic, utilizatorii pot partaja oferta pe reţelele sociale pe care activează.
După cum am spus mai sus, agenţia încearcă se se diferenţieze de restul pieţei, adoptând o aplicaţie mobilă atipică pentru piaţa românească. Reducerile oferite prin intermediul aplicaţiei nu sunt disponibile pentru ofertele de pe situl agenției și sunt valabile pe perioada târgului, inclusiv duminică, 16 februarie, până în ora 16.00. După târg, discount-urile vor fi ajustate, stabilindu-se alte praguri și alte perioade de valabilitate.