La începutul acestei săptămâni, echipa de marketing a Happy Tour a făcut public proiectul de conținut din spatele brandului Happyșor.
Javier Garcia del Valle spunea, în cadrul prezentării noilor birouri din Polonă 68, că diferențierea este cuvântul cheie pentru Happy Tour, așa că nici brandul Happyșor nu se dezice de această abordare a pieței, cu atât mai mult cu cât mascota este ca un tampon între o agenție de turism cunoscută pentru serviciile corporate și consumatorul de servicii leisure.
Happysor.ro este folosit ca un proiect de conținut prin intermediul căruia se încearcă redirecționarea cititorilor către serviciile Happy Tour, fără a promova efectiv oferte concrete. Singura trimitere concretă spre oferte directe se face dintr-o secțiune specială de pe blog și este actualizată lunar cu conținutul newsletter-ului Happy Tour.
Niciuna din postările de pe blog nu va fi asociată cu o vânzare directă prin widgeturi sau legături către situl Happy Tour, sit care va fi relansat până la sfârșitul lunii martie.
Articolele de pe blog sunt scrise fie la modul de informare știați că, fie ca sfaturi de călătorie, iar mascota agenției este integrată în postări ca și personaj ce trăiește experiențele propriu-zis.
Scopul mascotei Happyșor și al proiectului de conținut este acela de a crea buzz și engagement în jurul brandului Happy Tour sau, dacă vreți, de a induce celor ce iau contact cu brandul faptul că Happy Tour le stă oricând la dispoziție.
De exemplu, cum Happyșor este un personaj ce se mulează foarte bine pe evenimente și destinații, a fost integrat în câteva acțiuni de marketing ce au antrenat fanii Happy Tour în mici jocuri. Cele mai populare campanii s-au dovedit a fi cele derulate de Crăciun, anul trecut, și de Valentine’s Day, anul acesta.
Integrarea mascotei Happyșor în newsletter-ul Happy Tour a dus, de asemenea, la creșterea ratei de deschidere de la 11-12% la 17%, cu 3% peste media industriei de turism.
Happyșor a luat primul său contact cu publicul în vizualurile din stațiile de metrou, și-a făcut simțită prezența la evenimente diverse pentru a da de înțeles că este un brand trainic, iar de joi, 12 martie 2015, îl puteți întâlni în singurul stand outdoor al unei agenții de turism de la Târgul de Turism al României.