În prima jumătate a lui 2015, 14% din totalul rezervărilor Tripsta au fost făcut de pe dispozitive mobile

Conform datelor colectate de agenția de turism online Tripsta în perioada 1 ianuarie – 15 iunie 2015, numărul rezervărilor făcute de pe dispozitive mobile de către români a crescut în 2015, pentru călătoriile programate pentru perioada 1 iunie – 31 august 2015, comparativ cu anul trecut, bărbații din România folosind mai mult decât femeile dispozitivele mobile pentru a-și rezerva vacanțele.
La nivel de lună, cea mai mare creștere s-a înregistrat în mai, fiind înregistrate de șapte ori mai multe rezervări de pe dispozitivele mobile comparativ cu aceeași perioadă din 2014. Creșteri importante s-au înregistrat și în aprilie, de trei ori mai multe rezervări mobile comparativ cu luna aprilie 2014, și martie, dublu comparativ cu aceeași lună a anului trecut.
În topul rezervărilor făcute de românii ce au folosit aplicația mobilă Tripsta sau situl mobil se numără Londra, Istanbul și Malaga, anul trecut în top regăsindu-se Atena și Lyon.
Rezervările cu cele mai mari costuri de pe dispozitive mobile s-au făcut către Hamburg și Lisabona, acestea ajungând la aproape 1000 de euro/destinație.
La polul opus, cele mai ieftine zboruri rezervate de pe dispozitivele mobile s-au făcut către destinații ca Istanbul și Londra, la o medie de 53 de euro/destinație.
În perioada de referință, bărbații și-au folosit dispozitivele mobile mai mult decât femeile pentru a rezerva zboruri. Comparativ cu 2014, numărul bărbaților care au folosit dispozitive mobile pentru a rezerva călătorii a crescut cu 310%, în timp ce numărul femeilor a crescut cu 220%.
Rezervările mobile au reprezentat 14% din totalul rezervărilor făcute prin intermediul Tripsta, mobisit și aplicație, în prima jumătate a lui 2015, în creștere de la 5% în 2014. Din totalul de 14%, 2.5% din rezervări au fost făcute de pe dispozitive iOS.
Infografic, Tripsta, mobile trends

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Welcome by Le Club Accorhotels, serviciul digital de primire, acum și în hotelurile Accor din România

Next Article

Kitul de promovare al Municipiului Alba Iulia, completat cu o aplicație mobilă

Related Posts
Total
0
Share