Welcome by Le Club Accorhotels, serviciul digital de primire, acum și în hotelurile Accor din România

Pullman Bucharest World Trade Center, Novotel Bucharest City Center și Mercure Bucharest City Center sunt primele hoteluri din România ale brandului Accor, care vor implementa serviciul digital de primire a clienților loiali și a clienților direcți Welcome by Le Club Accorhotels.
Astfel, clienții care fac rezervări către hotelurile în cauză via websiturile brandurilor sau accorhotels.com, prin intermediul aplicațiilor mobile și prin apelarea directă a hotelului vor avea parte de un proces de primire mult mai simplu față de cei ce rezervă prin intermediari.
Soluția digitală adoptată de brandul Accor va trimite clinților notificări, invitându-i să își facă check-in-ul online cu două zile înainte de cazarea propriu-zisă, apoi, în ziua sosirii, sistemul va trimite SMS-uri de informare în ceea ce privește camera, cheia de acces și alte informații suplimentare utile în timpul șederii clienților loiali sau care au făcut rezervarea direct prin canalele de distribuție ale hotelului (servicii de transfer către hotel, coduri de acces în parcare etc.), la momentul sosirii aceștia ridicând forte rapid de la recepție cheia de access, fără alte formalități administrative.
La data check-out-ului, clienții hotelurilor pot părăsi hotelul imediat, doar returnând cheia la recepție. În urma check-out-ului, sistemul va trimite factura pentru serviciile contractat via e-mail.
În prezent, serviciul digital de primire este disponibil în peste 1000 de hoteluri ale brandului Accor, înregistrând aproximativ 3000 de utilizatori zilnic, conform statisticilor oferite de reprezentanții Accor. Din cei 3000 de utilizatori, 40% folosesc telefoanele mobile pentru check-in, 92% dintre clienții care au încercat serviciul Welcome by Le Club Accorhotels au declarat că îl vor folosi și cu altă ocazie.
În 2015, alte 1.500 de hoteluri ale brandului Accor vor implementa acest sistem digital de primire, astfel încât 75% din rețelele franceze și europene să ofere această soluție de check-in/check-out rapid.
Utilizarea tehnologiei digitale vine în întâmpinarea clienților cu o experiență unică, personalizată la sosire, astfel încât timpul dedicat formalităților de primire să fie cât mai scurt, iar personalul să se poată focusa pe nevoile individuale ale cleinților.
În urmă cu două săptămâni, Accor s-a rebrănduit Accorhotels ca partea a unei strategii de marketing digital mai ample, punând astfel bazele unui canal de distribuție pentru hotelierii independenți și arătând mai multă deschidere către clienții direcți.

Total
0
Shares
0 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

EzRMS, soluție de Business Intelligence pentru hotelurile din România

Next Article

În prima jumătate a lui 2015, 14% din totalul rezervărilor Tripsta au fost făcut de pe dispozitive mobile

Related Posts
Total
0
Share