În 2016, aproximativ 49% dintre tranzacțiile de comerț electronic au implicat un smartphone, iar acest procent este aşteptat să crească la peste 80% până în 2020, conform OC&C Strategy Consultants. Acest trend se reflectă inclusiv în activitatea digitală Wizz Air: anul trecut numărul utilizatorilor activi ai aplicației mobile WIZZ a crescut de la 2,6 milioane la 4,1 milioane.
Pentru a asigura celei mai bune experiențe posibile de zbor pentru clienți mereu în mișcare ai Wizz Air a decis să actualizeze aplicația mobilă, astfel încât pasagerii să aibă acces la o cronologie a procesului de rezervare, care ajută şi mai mult pasagerul să urmeze toate etapele importante ale călătoriei lor, din momentul rezervării până la sosirea zborului, un parcurs mai ușor al rezervării, precum și cartea de îmbarcare care rămâne disponibilă în aplicaţie independent de existența unei conexiuni la internet.
CITEȘTE ȘI: Wizz Air și-a lansat aplicația oficială de Android
De asemenea, în 2016, Wizz Air și-a relansat website-ul, iar de atunci, creșterea accelerată a traficului mobil și numărul total de vizitatori au făcut din wizzair.com al şaselea cel mai vizitat website al unei companiei aeriene din lume. Aplicația Wizz Air se regăsește în top 10 aplicații de călătorie, în magazinele de aplicații.
CITEȘTE ȘI: Wizz Air a lansat o nouă versiune a site-ului web
Am remarcat că numărul utilizatorilor de smartphone-uri a crescut semnificativ în ultimul timp, de aceea sunt încântat să lansăm o nouă aplicație pentru dispozitive mobile. Datorită noilor caracteristici ușor de utilizat, inclusiv a cărţii de îmbarcare și a cronologiei care rămân salvate, noua aplicație va fi ca un adevărat companion pentru pasagerii noștri și îi va ghida pe aceştia pe parcursul întregii călătorii alături de Wizz Air, din momentul în care ei îşi rezervă zborul şi până ajung la destinaţie.
Harry Drok, Wizz Air Head of E-Commerce