Wizz Air, cel mai mare transportator aerian din România, anunţă astăzi încheierea cu succes a tranziţiei către noul site web al companiei pe toate platformele sale.
Noul site web Wizz Air este mai rapid, are o interfaţă care se adaptează uşor pe orice display, fie smartphone, tabletă sau monitor PC şi, comparativ cu site-urile web din prezent ale altor companii aeriene, este mai uşor de folosit.
CITEȘTE ȘI: Wizz Air și-a lansat aplicația oficială de Android
Prin funcţia Express Booking, unică în industria aviației comerciale, permite achiziţionarea unui bilet cu doar trei click-uri, în 30 de secunde; funcția este disponibilă doar pasagerilor ce optează pentru bagaj de cală (biletele de avion Plus). Compania a introdus noua interfaţă a site-ului web în mai 2016, cu ocazia aniversării sale, atunci când a lansat versiunea pentru mobil a site-ului web, pentru utilizatorii familiarizați cu tehnologia şi pentru cei care se află în mişcare şi au în permanenţă nevoie de acces rapid.
Începând cu anul 2007, când a avut loc primul zbor Wizz Air din București, compania şi-a dezvoltat continuu reţeaua de zboruri la preţ redus în România – în prezent transportatorul aerian oferă 119 rute spre 18 ţări din 9 aeroporturi din ţara noastră. În ultimul an, WIZZ a transportat 45 de milioane de pasageri pe toate rutele sale din România.
Odată cu expansiunea reţelei şi dezvoltatea tehnologică, WIZZ devine rapid un brand foarte iubit în România – dintre cei 800.000 de fani pe pagina noastră de Facebook, peste 110.000 sunt români. Ne dorim ca pe viitor pagina noastră să crească şi mai mult, a declarat Tamara Vallois, Head of Communications Wizz Air.