După ce Maria Grapini, eurodeputat, a gafat într-o postare pe Facebook, referindu-se la Letonia ca Letiția, agenția de turism online Vola.ro a profitat de ocazie pentru a promova zborurile spre Letonia.
În postarea de pe Facebook, specialiștii în marketing de la Vola.ro au prezentat câteva lucruri interesante despre „Letiția și locuitorii săi”.
Scopul acestei postări, postare ce se încadrează la social media stunts, a fost acelea de a promova într-un mod inedit, profitând de social media splash-ul generat de situația comică în care s-a aflat eurodeputatul, pagina de unde se pot achiziționa bilete de avion spre Letonia.
Până la momentul acestei postări, peste 15.000 de click-uri au fost înregistrate pe pagina de zboruri spre Letonia, iar postarea de pe Facebook a întregistrat peste 2.000 de share-uri și peste 5.000 de reacții.
CITEȘTE ȘI: Cum pot profita companiile din turism de un social media splash
În martie 2016, și Paravion a profitat de o declarație controversată a lui Bernie Sanders, candidat pentru preşedinţia Statelor Unite ale Americii la acea dată. Acesta a scris pe Twitter că „Accesul la Internet de mare viteză nu mai este un lux. Este crucial pentru zonele rurale din America să fie contectate şi să facă afaceri cu restul lumii. Astăzi, oamenii din Bucureşti, România, au o viteză mai mare la internet decât majoritatea celor din SUA.”, iar Paravion i-a răspuns atât pe Twitter, cât și pe Facebook că îi asigură două bilete de avion pentru a veni să viziteze România, să experimenteze internetul de mare viteză.
În ambele situații, atât Vola.ro, cât și Paravion s-au bucurat de earned media, o modalitate de a obține mențiuni ale brandului, respectiv vizibilitate, fără costuri foarte mari și fără a aborda direct publisherii.