Alegerile turiștilor de circuite sunt influențate de părerile prietenilor și recenziile din social media

Alegerile a 89% dintre turiştii de circuite sunt influenţate de prieteni şi de recenziile din social media, arată o analiză realizată de turoperatorul Cocktail Holidays în rândul turiștilor care preferă acest gen de vacanță.

În ceea ce privește tipologia turiștilor de circuite, aceștia sunt persoane interesate de istorie, cultură, tradiții și obiceiuri locale, au vârsta cuprinsă între 40 și 70 de ani, au venituri medii și peste medie, studii superioare, ți sunt foarte interesați să exploreze.

Pentru alegerea vacanței se informează pe internet, de la prieteni, de pe Facebook, 89% dintre ei fiind influențați în decizia de cumpărare de recomandările prietenilor/familiei, de recenziile pozitive, dar și de complexitatea programului, notorietatea agenției.

Triștii de circuite pun accent pe calitatea serviciilor de transport, cazare, și masă, pe buna organizare a circuitului, pe informarea prealabilă oferită de agentul de turism, pe asistența turistică de calitate și informațiile oferite la destinație, profesionalismul ghidului. Sunt turiști activi, prietenoși ce devin loiali în măsura în care le sunt depășite așteptările. Aproximativ 75% dintre ei recomandă cunoscuților excursia făcută și agenția de la care au cumpărat-o.

CITEȘTE ȘI: Recenziile de servicii, rapoarte de calitate în alegerea viitoarelor destinaţii?

Circuitele tipice Cocktail Holidays includ cele mai importante obiective turistice de pe traseu, sunt programe realizate cu avionul, în mai multe țări, și includ cazări la hoteluri de 4 și 5 stele. Dan Goicea, manager Cocktail Holidays, menționează faptul că acestea se rezervă imediat ce sunt lansate, lucru ce demonstrează faptul că există cerere, în special în sezonul toamnă-iarnă. Pentru acest sezon, Cocktail Holidays estimează o creștere cu 10% a numărului turiștilor de circuite. 

În oferta toamnă-iarnă sunt incluse circuite în Maroc, Croaziere pe Nil, Cairo și minisejur în Hurghada, Cinque Terre, Florența și Spezia, Thailanda, Atena, piețe de Crăciun și revelioane în Lisabona, New York, Israel, Iordania (cu minisejur la Marea Roșie), Atena, Istanbul ori Thailanda. Pentru ianuarie și februarie sunt disponibile programe în Thailanda, Madeira și Israel.

CITEȘTE ȘI: Tipologia turistului român care optează pentru circuite turistice în propria țară

Cocktail Holidays, turoperator de circuite pe toate continentele, dar și de chartere în Grecia, Turcia, Spania, Egipt, estimează că va încheia anul cu un volum de vânzări de aproximativ 22 de milioane de euro, în creștere cu aproximativ 40% față de 2018, și mai mult de 35.000 de turiști deserviți, în creștere cu 35% față de anul trecut.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Doar 18% dintre utilizatorii de Internet din România şi-au rezervat vacanţele online

Next Article

Grecia, Turcia și Bulgaria, cele mai căutate destinații de vacanta pe internet

Related Posts
Total
0
Share