
OK, am înţeles că Twitter nu e relevant în România, aşa că am să mă încăpăţânez la fel ca Iulian să pun umărul la creşterea relevanţei sale.
Cel puţin dintr-un punct de vedere. Acela de a-l folosi ca sursă de informare în domeniul pentru care prezint interes.
Foto: Creative Tools, Twitter bird standing on branch – Close-up via Flickr, Creative Commons Attribution
Până azi, toate articolele publicate pe blog erau promovate pe Twittet cu hashtag-ul #gtd20, ceea ce nu era deloc de interes pentru public, ci mai degrabă pentru mine.
De azi înainte, atât articolele de pe blogul de faţă, cât şi alte articole de interes despre turismul electronic din .RO din presa online şi de pe alte bloguri, care îmi vor capta atenţia vor fi promovate pe Twitter cu hashtag-ul #eturismro.
Este o etichetă mult mai relevantă atât pentru activitatea de pe blog, cât şi pentru urmăritorii mei de pe Twitter.
Aşadar, te invit să urmărești hashtag-ul sau să îl folosești ca atare.
- aduci aminte de o agenţie de turism online,
- de un sit de rezervări sau alte aplicaţii online de turism,
- de o campanie de promovare turistică online,
- de tehnologii aplicate în turism sau de aplicaţii mobile,
- de studii de specialitate cu focus pe turismul online din .ro.
Citește și articolul Câteva liste de Twitter pe zona turism pentru a fi la curent cu ce se întâmplă în toate ramurile industriei turistice din .ro
Sa-ti fie de bine cu noul htag! 🙂
Sa nu uitam nici de #rotravel 😀
Mulțumesc!
Nu, nu, cum să uităm, i-am făcut și listă pe Twitter :).
O poți vedea aici: https://twitter.com/calatorudigital/bloguridecalatorii/members.