Iată că nu numai agenţiile de turism se asociază cu entităţi media ci și vice-versa pentru a se organiza concursuri tematice. Este cazul Mediafax Group, care s-a asociat cu TUI TravelCenter, partener și furnizor al premiilor, pentru a organiza un concurs de fotografie cu focus pe orașele țării. Nici nu se putea altfel după toate măsurile luate de ANAT. 🙂
Concursul se desfăşoară sub sloganul Turist în oraşul meu!, iar înscrierea participanţilor este condiţionată de încărcarea unei fotografii reprezentative cu un obiectiv turistic sau loc ce merită vizitat din oraşul în care locuiesc.
Citește și seria de articole Orașele devin vizibile pe internet
Cu cât mai multe voturi are fotografia, cu atât mai multe şanse ca cel care a încărcat-o să câştige unul din premiile puse la bătaie de agenţia TUI TravelCenter: circuite prin România sau week-end-uri la munte. De asemenea, vizitatorii sitului pot impulsiona prietenii de pe Facebook să voteze fotografiile din concurs printr-un share direct din micrositul concursului. La finalul concursului, orașul cu cele mai multe voturi va beneficia de o galerie de fotografii pe situl mediafax.ro.
Sunt curios ce urmărește Mediafax-ul cu acest concurs. Să fie premergător vreunei lansări de sit de goin-out, publishing în zona vacanțe și călătorii în România? În prezent, Mediafax Group mai are în portofoliu două situri orientate pe această nișă: flaps.ro, platformă de rezervări bilete de avion preluată de Mediafax Group în 2011, și Descopera Travel.
Nu cred că are rost să intrăm în polemici în ceea ce privește numele micrositului, care corespunde cu al unei aplicații de going-out dezvoltată de cei de la iLeo Marketing.
[orasulmeu.mediafax.ro via mediafax.ro]
Notă! #rotravel este hashtag-ul folosit pe Twitter de către comunitatea bloggerilor de travel din România pentru a semnala articolele și discuțiile de interes din această zonă.
Un concurs foarte fain. Si cred ca vor atrage atentia asupra unor obiective turistice din anumite zone.
Poate particip si eu 🙂
Ştefan, participi doar pentru premii sau chiar doreşti să îţi faci oraşul vizibil pe internet? 🙂