Ieri, sub sloganul Old Business Meets New Passion, au fost relansate #ateliereleparavion.
Alături de câţiva bloggeri de turism/călătorii, am participat aseară la evenimentul de deschidere a proiectelor din cadrul #ateliereleparavion, eveniment în care echipele de proiect din cadrul Facultății de Marketing (ASE București) au fost repartizate bloggerilor coordonatori. În total sunt 48 de echipe, fiecare coordonată de câte un blogger de turism/călătorii.
Eu am ales echipa Alerto şi vreau să profit de ocazie pentru a-i saluta pe membrii ei.
Pe scurt, ei vor trebui să lucreze la câte o prezentare de destinaţie ce va fi integrată pe platforma online paravion.ro.
Bugetele companiilor se vor cheltui în online, TV-ul și offline-ul nu mai contează
Evenimentul a fost deschis de către Remus Vișan, Managing Director Paravion.ro, care a subliniat importanța promovării în mediul online și i-a sfătuit pe studenți să fie cât mai creativi, evitând, astfel, clișeele din cataloagele de prezentare și materialele copy-paste de pe siturile de turism sau bloguri. Promovarea online necesită cu atât mai multă atenție cu cât bugetele companiilor se vor cheltui în online, TV-ul și offline-ul nu mai contează, după cum a declarat Remus Vișan. Blogurile, social media și mediul online, în general, sunt canale care aduce brandurile mai aproape de consumatori.
Am ales să scriu pe turism20.ro despre #ateliereleparavion, pentru că proiectul are legătură cu marketing-ul online, chiar dacă eu mă voi identifica cu călătorul digital în cadrul acestui proiect.