paravion.ro, primul pas către modelul de business travel hypermarket

La un an de zile după ce paravion.ro a fost achiziţionat de către fondul de investiţii GED, platforma, aflată în prezent în administrarea agenţiei de turism Happy Tour, a devenit punct de comercializare pentru pachetele turistice oferite de agenţia care o administrează, se anunţă într-un comunicat de presă, deşi, iniţial, opera independent.

Ca urmare a acestei mişcări, cei interesaţi îşi vor putea rezerva online vacanţe precum circuite, croaziere sau sejururi, fără a mai fi necesară intervenţia unui agent de turism pentru preluarea comenzii. Ce se întâmplă cu cei ce doresc totuşi să confirme operaţiunea cu un reprezentant al site-ului/agenţiei? Eu cred că această practică va mai avea nevoie de ceva timp, până când consumatorul de servicii online se va obişnui cu ideea.
În ceea ce priveşte parametrii de căutare a vacanţelor, cităm din acelaşi comunicat de presă:

Căutarea vacanţei dorite se realizează în timp real, utilizatorii având posibilitatea să seteze criterii de căutare variate, spre exemplu destinaţie, dată sau intervalul de preţ. Aceştia au la dispoziţie mai multe modalităţi de plată, cea online, prin carte de credit (Visa Card, Master Card), sau prin transfer bancar.

Să fie aceste adoptări ale conceptului de travel hypermarket sau holiday mall semne că de abia de aici înainte putem vorbi de agenţii de turism virtuale complete (din punct de vedere ale practicilor de vânzare şi promovare a serviciilor şi pachetelor turistice)?

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Cum faci de trei ori click și pleci în vacanță

Next Article

IBM România va dezvolta softul de monitorizare a turiştilor

Related Posts
Total
0
Share