Plasarea de produse sau mărci în deplasări în țara sau străinătate prinde din ce în ce mai multă popularitate în rândul bloggerilor și utilizatorilor de social media.
Stăteam și mă gândeam zilele trecute la ce eveniment a dat startul acestei mode și cred că putem spune că acțiunea Catavencilor de acum mulți ani, Cu papucii prin deșert, e de referință, chiar dacă avea ca invitați jurnaliști sau oameni din zona media.
Foto: xplorio.ro
Recent ne-au încântat campanii ca Redescoperă România sau Șofer prin România.
Răzvan Păscu este unul dintre bloggerii ce se bucură de astfel de evenimente susținute de agenții de turism, brand-uri media sau din domeniul tehnologiei.
Ultimul eveniment mai amplu de care am eu cunoștință este cel în care a fost implicată echipa Xplorio: Corsa North Cape Adventure.
Echipa s-a plimbat cu un Opel Corsa pe un traseu cu plecare din România, ce a trecut prin Ungaria, Austria, Germania, Danemarca, Suedia, Norvegia, cu întoarcere prin Suedia, Danemarca, Germania, Cehia, Austria, Ungaria, România și a imortalizat amintirile de pe traseu cu un Nokia N8, folosit și pe post de navigator atunci când a fost cazul. Toată călătoria lor, asigurată de una dintre firmele ce eliberează asigurări online, s-a bucurat de relatări pe blogul xplorio.ro, în limba romană, și pe explorio.eu, în engleză.
Nu știu voi, dar mie chiar îmi place amalgamul ăsta de tehnologie, mobilitate și aventură.