croaziere.net a integrat Cruise Base ca soluție de rezervări online pentru croaziere

Dintre agenţiile de turism ce operează în România, agenţii ca World Travel, Perfect Tour sau Office Travel s-au remarcat ca agenţii de top în rândul agenţiilor de turism ce organizeză croaziere.

Dintre agenţiile de turism specializate pe croaziere, Office Travel este singurul turoperator roman specializat strict pe croaziere, serviciile şi pachetele turistice oferite de aceasta putând fi contractate de pe situl croaziere.net.

croaziere.netSitul croaziere.net a fost conectat de curând la un sistem online de căutare şi rezervare a croazierelor dedicat, cei interesați având acces la nu mai puțin de 4000 de itinerarii existente de la 2o de linii de croazieră. Este vorba de Cruise Base oferită de cei de TravTech Inc. Deci afirmația din articolul apărut pe dailybusiness.ro este una eronată. Nu este vorba de nici un sistem online de booking pentru croaziere dezvoltat în România, d’apăi de Office Travel. Mă așteptam la un astfel de PR de la cine știe ce bloguri nișate :), dar vorbim totuși de o agenție cu o anume poziție de piață, dovadă că se practică și la case mai mari.

Singura companie românească care se poate lăuda cu un sistem de rezervare (nu neapărat pe partea de croaziere) în exclusivitate ar putea fi Travel Tech, din Iași, cu sistemul de rezervări de tip B2B DOTWconnect. Și asta nu pentru că ar fi prima companie românească care a făcut așa ceva, ci pentru amploarea sistemului de rezervări gândit să suporte mii de cereri pe secundă.

croaziere.netRevenind la croaziere.net, după conectarea cu sistemul online de rezervare Cruise Base, situl croaziere.net a fost optimizat și pentru mobil (m.croaziere.net). Singurul inconvenient este acela de a nu putea verifica disponibilitatea crozierelor în această variantă, și asta pentru că sistemul de rezervări e integrat ca un white label în situl croaziere.net, nefiind optimizat pentru mobil.

Din păcate, sistemul de rezervări nu permite contractarea unui pachet turistic direct din sit, fiind necesară intervenția unui agent al agenției Office Travel. Pentru fiecare croazieră aleasă, călătorii pot opta și pentru asigurarea de călătorie, printr-o opțiunie integrată tot ca un withe label de la mondial-assistance.ro. Cel puțin aceasta poate fi plătită online.

Total
0
Shares
0 comments
  1. Pana la urma si o reclama negativa e tot reclama, nu de alta da vad din post-ul dumneavoastra reiese ca e …mai nimica ce am facut.Nu ne necajim din asta, noi stim ce avem de facut si asta facem, bine ar fi fost sa ne intrebati si pe noi 2 vorbe despre acest proiect si altfel arata articolul.
    Oricum va multumim ca ne mai…besteliti din cand in cand:))

  2. Bine aţi venit pe blog!
    Nu o luaţi la modul personal (ca business), practica scoasă în evidenţă de mine este folosită peste tot în business, indiferent că vorbim turism sau producţie de tablă galvanizată.
    Toată această diferenţă de viziune, dacă îi putem spune aşa, derivă din faptul că lucrurile sunt văzute din două perspective. Dvs. ca şi business, având ca scop promovarea prin orice mijloace a serviciilor din ofertă, şi noi, consumatorii, pe poziţii diferite: mai puţin educaţi sau educaţi suficient cât să descoperim “subtilităţile” din strategiile de promovare. Poate suna mai bine “a implementat în exclusivitate, în România, sistemul de rezervări …”.
    Nu am scăpat nicio ocazie să scot în evidenţă agenţii de turism care se declară ca fiind primele în online sau cele mai mari din online.
    Oricum, important în postul meu e faptul că există o platformă online pentru rezervări croaziere, poate nu unică, dar despre asta am aflat eu pentru prima dată şi cum urmăresc fenomenul turismului online, am considerat că este ceva ce trebuie anunţat; în stilul propriu, este adevărat, subliniid avantaje (faptul că aveţi vizibilitate şi pe dispozitivele mobile e un avantaj din punctul meu de vedere) şi dezavantaje. Dacă aţi fi anunţat nu ştiu ce croazieră pe Nil, nu aş fi scris despre asta pe blog. Nu ar fi fost ceva de interes pentru mine.
    Vă mulţumesc pentru vizită.
    P.S. Îndrăznesc să vă întreb cum aţi ajuns la această postare: din instrumentul de monitorizare a traficului sau prin word-of-mouth? Nu de alta, dar mă găsesc în mijlocul unui “scandal mediatic” şi încerc să îmi dau seama dacă “adversarii” iau măsuri. 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

eTurism Bref (I)

Next Article

Promovarea online a Nordului Magic al Transilvaniei

Related Posts
Total
0
Share