Nu am aflat nici până azi care este prima agenţie de turism online din .ro, dar nu pot să nu mă întreb care este totuşi cea mai mare agenţie de turism online din .ro.
Curiozitatea a apărut pe fondul aceloraşi premise ca şi în primul caz şi încă mă întreb dacă, intr-adevăr, publicul se lasă încă influenţat de astfel de manevre de marketing.
Să fie invia.ro, agenţie online operată de către S.C. INVIA TRAVEL S.R.L., care face acelaşi lucru ca multe alte agenţii online, cea mai mare agenţie de turism online, aşa cum se declară? Poate o fi pe vreo piaţă specifică, ceva, nu zic nu, dar nişte vorbe nu sunt suficiente.
Acum că avem oaresce idee despre criteriile ce desemnează cea mai bună agenţie de turism online, ce criterii credeţi că sunt importante pentru a determina o poziţie dominantă pe piaţă? Să fie numărul de rezervări cumulat cu cifra de afaceri? Să fie nişele pe care le acoperă (cu cât mai multe, cu atât mai bine)?
Ceva imi spune ca o sa avem niste raspunsuri oficiale in curand. Adica rezultaele la 2011 ceea ce binenteles ne va atrage si mai multe intrebarri 🙂