Pe 30 septembrie, ANAT va organiza, în cadrul târgului de turism Winter Holiday, o mini-sesiune de training (contra cost) despre strategii şi tactici de marketing în cele mai cunoscute reţele sociale din România. Focusul mini-training-ului se va face după cum urmează:
- tactici social media pentru turism; urmăreşte eticheta social media sau campanii social media pentru a descoperi exemple de practici în promovarea turismului cu ajutorul social media;
- content marketing pentru social media;
- focus on Facebook;
- bune practici şi studii de caz.
Vorbitorii ce vor acoperi subiectele menţionate mai sus sunt: Cristian Manafu, Alexandru Negrea şi Ciprian Gavriliu.
Cei interesaţi se pot înscrie pentru evenimentul până pe 16 septembrie. Mai multe detalii aici.
Încă o dată ANAT vrea să arate faptul că este alături de agenţiile ce doresc să se promoveze online cu ajutorul reţelelor sociale. Zic încă o dată, pentru că anul trecut a susţinut evenimentul Google şi Turismul: Provocarea publicităţii şi vânzărilor în mediul online, eveniment organizat cu ocazia târgului de turism Holiday Market.
[via Mădălin Măncilă]
Poate ne vedem acolo!