Marketing şi Comunicare în Turism prin Reţele Sociale

Pe 30 septembrie, ANAT va organiza, în cadrul târgului de turism Winter Holiday, o mini-sesiune de training (contra cost) despre strategii şi tactici de marketing în cele mai cunoscute reţele sociale din România. Focusul mini-training-ului se va face după cum urmează:

  • tactici social media pentru turism; urmăreşte eticheta social media sau campanii social media pentru a descoperi exemple de practici în promovarea turismului cu ajutorul social media;
  • content marketing pentru social media;
  • focus on Facebook;
  • bune practici şi studii de caz.

Vorbitorii ce vor acoperi subiectele menţionate mai sus sunt: Cristian Manafu, Alexandru Negrea şi Ciprian Gavriliu.

Cei interesaţi se pot înscrie pentru evenimentul până pe 16 septembrie. Mai multe detalii aici.

Încă o dată ANAT vrea să arate faptul că este alături de agenţiile ce doresc să se promoveze online cu ajutorul reţelelor sociale. Zic încă o dată, pentru că anul trecut a susţinut evenimentul Google şi Turismul: Provocarea publicităţii şi vânzărilor în mediul online, eveniment organizat cu ocazia târgului de turism Holiday Market.

[via Mădălin Măncilă]

Total
0
Shares
0 comments
  1. Pingback: Prima data…
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Turul complet al României pe 2 roţi şi 2 picioare

Next Article

Proiecte de turism înscrise la Webstock Awards 2011

Related Posts
Total
0
Share