Când ai făcut ultima dată o rezervare la restaurant … dintr-o aplicaţie mobilă?

Dacă se poate pentru taxiuri şi pentru bilete la cinema, de ce nu s-ar putea şi pentru mesele la restaurant?

Este foarte simplu: se alege din setările aplicaţiei oraşul de interes, se alege profilul restaurantului, apoi restaurantul, se verifică disponibilitatea locurilor în intervalul orar dorit şi se plaseză comanda. Book Your Table Romania pune la dispoziţia celor interesaţi toate aceste detalii şi îi ajută să facă rezervarea. Şi, pentru ca aceştia să fie siguri că au masa rezervată la restaurant, vor primi o confirmare prin SMS şi prin mail. Da, asta înseamnă că utilizatorul va trebui să se autentifice în aplicaţie cu nume de utilizator şi parolă şi să îşi completeze un profil din care nu pot lipsi numărul de telefon şi parola.

Totuşi, nu cred că strică o opţiune de anulare a comenzii direct din aplicaţie.

Pentru moment, aplicaţia pune la dispoziţia utilizatorilor un număr de câteva zeci de restaurante din Bucureşti, urmând ca pe viitor să se extindă în Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Galaţi, Constanţa şi Tulcea. Cum suntem într-o perioadă în care, pare-se, geo-localizarea a început să fie din ce în ce mai populară, restaurantele pot fi identificate şi în proximitate.

Pentru a evita momentele penibile de la momentul plăţii, aplicaţia vine în ajutorul utilizatorilor prin afişarea meniului disponibil în restaurantele de interes. Din păcate, comenzile nu se pot transmite din aplicaţie. Din punctul meu de vedere, nu ar strica un calculator de simulare a notei de plată pe baza meniului; astfel, utilizatorul poate verifica dacă nota este corectă sau nu.

Luând în considerare aspectele menţionate de mai sus, e lesne de înţeles că aplicaţia comunică cu o platformă de pe care cei responsabili de restaurant pot face modificări meniului, platformă care de altfel trebuie să se integreze foarte uşor în softul de restaurant folosit de fiecare local în parte. În cazul de faţă este vorba de bookyourtable.ro, platformă dezvoltată de cei de la Liga Web.

Totuşi, utilizatorii ce plasează astfel comenzi pot rămâne surprinşi dacă în oricare din restaurantele listate de aplicaţie vor putea plasa comanda de pe un iPad Menu sau ceva asemănător.

Total
0
Shares
2 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

TUI TravelCenter, doar 5% din vânzări vin din online

Next Article

e-Turism Bref (27) – 10 – 16 decembrie

Related Posts
Total
0
Share