După succesul răsunător al secțiunilor de travel de pe realitatea.net și money.ro (serios acum, a rezervat cineva prin secțiunile astea?), gsp.ro a încercat piața din nou în această privință. De aceast dată, printr-un parteneriat cu agenția de turism Level Tour din București. În trecut, gsp.ro a mai colaborat cu Vel Travel. Lăsăm anomalia proiectului travel.gsp.ro la o parte, vorba aia și microbiștii merg în deplasări câteodată, și ne rezumăm la platforma de rezervări (șic!).
Vorba vine platformă de rezervări, să îi spunem secțiune dedicată city break-urilor pe gsp.ro, secțiune organizată foarte fancy, ca un pinboard cu impact vizual. Cei curioși vor găsi în secțiunea dedicată aproximativ 11 oferte de city break-uri în Europa, precum și câteva oferte de evenimente: meciuri de fotbal și concerte.
În primul rând, faptul că parteneriatul s-a rezumat doar la city break-uri a ușurat cu mult procesul de decizie; biletele de avion sunt deja incluse în preț, opțiunile de cazare sunt limitate la 3-4 hoteluri. S-au evitat, astfel, filtre peste filtre și așa mai departe. În al doilea rând, variantele de city break-uri sunt însoțite de scurte recomandări de obiective turistice, locuri de servit masa și locuri de petrecere a timpului liber.
După ce cel interesat alege hotelul la care va sta, va completa formularul de rezervare, după care va aștepta după confirmarea rezervării pe email (după ce aceasta este verificată de un agent de turism al agenției). Nu se pot face plăți online, atât timp cât rezervările nu sunt în timp real, iar situl nu este interconectat cu un sistem de rezervări pe care agenția îl folosește.
O altă agenție de turism care a recurs la astfel de parteneriate cu siturile pe care se produce conținut este Katamitours, tot cu un sit din trustul Intact. Acum proiectul de rezervări hoteluri de pe situl jurnalul.ro este inactiv.
*mulțumesc, Narcisa, pentru pont!
Cu placere, Petrus.
S-o zic si public: mie imi place mult site-ul astora si cred ca cel mai fain site de agentie online pe care l-am vazut in .ro.
Nu contest prezentarea, cum am zis, are impact vizual. 😉