Evenimentul Turism Market ”To plan or not to plan?” va fi transmis live pe LTV

În descrierea blogului de față se menționează faptul că pe blogul de față se vor prezenta din când în când surse specializate ce anunţă acest tip de evenimente (evenimente ce vizează şi industria ospitalităţii şi serviciile conexe) sau impresiile de după consumarea acestora. Cum prietenii de la Turism Market pregătesc un eveniment ce va fi transmis live pe internet, nu ezit să vă aduc asta la cunoștință.
Așadar, în parteneriat cu LTV, un serviciu CLERO VISION srl de producție video pentru internet, Turism Market organizează pe 26 iunie 2013 evenimentul de strategii de comunicare, marketing și PR în turism To plan or not to plan?, eveniment dedicat industriei turistice la orice nivel de dezoltare a acesteia.
În cadrul evenimentului vor vorbi oameni din 3 agenții de comunicare, care își vor mula experiența pe industria turistică:

  • Eusediu Mărgășoiu, Managing Partner The Network – firma de diagnosticare și planificare strategică care, în 2011, a cîștigat licitația pentru managementul brandului de țară;
  • Răzvan Mătășel, Managing Partner la Arsenoaiei & Mătășel – firmă cu focus pe creație și strategie; unul din proiectele firmei, Bucharest by Hand, a fost nominalizat și, de asemenea, desemnat câștigător în cadrul Webstock Awards 2011;
  • Oana Bulexa, Managing Director The Practice – agenție de PR care cochetează și cu zona de turism prin prisma evenimentelor la care iau parte reprezentanții săi.

Dacă sunteți interesați de participarea la eveniment, găsiți mai multe detalii în articolul de pe turismmarket.com.
Dacă nu puteți fi prezenți la eveniment, aveți la dispoziție varianta de a participa la eveniment online, via LTV, un serviciu de producție video pentru internet, în spatele căruia se găsește Clement Nicolaescu, om cu vastă experiență în online. LTV a mai transmis live de le evenimente precum Gala Premiilor e-Commerce sau Open Connect.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Aplicaţie Facebook de la KLM România pentru exploratorii urbani

Next Article

KLM România, singurul brand de turism în Top Social Brands România

Related Posts
Total
0
Share