Anul acesta, la a 8-a ediție a Galei Premiilor eCommerce, s-au înscris 8 situri de turism ce facilitează rezervări online fie pentru cazare, fie pentru pachete turistice, fie pentru bilete de avion sau mașini.
Conform criteriilor de jurizare GPeC, acestea se încadrează la 3 tipuri de magazine online:
- Start-Up, etichetă aplicată siturilor cu o vechime de minim 6 luni, dar cu o vechime de sub 1 an;
- magazine Experienced, magazine cu o vechime > de 1 an și < de 2 ani sau o vechime > 2 ani dar traffic ranking în Alexa > de 200.000 la momentul jurizării;
- magazine Professional, situri cu minimum 2 ani de existență în piata, dar cu traffic ranking în Alexa < de 200.000 la momentul jurizării, dar care acceptă plata online prin card.
Start-Up-uri
- cocktailholidays.ro (Prompt Service Travel)
- traveldesk.ro (Traveldesk SRL)
Magazine Experienced
- ocaziituristice.ro (Dream Voyage)
- tripsta.ro
- veltravel.ro
Magazine Professional
- esky.ro
- paravion.ro (Happy Tour)
- vola.ro
După cum se poate observa, în categoria professional întâlnim principalele 3 situri dedicate rezervărilor de bilete de avion, siturile cele mai active în zona implementărilor de facilități care fac procesul de rezervare mai ușor. Bine, nu știu esky.ro ce a implementat în ultimul timp, dar paravion.ro și vola.ro cu siguranță au avut ceva intervenții asupra procesului de rezervare.
[via gpec.ro]