La ediţia din primăvară a eTravel Conference 2013, Iulian de la trans-ferro.com a pus la un loc toate conturile de Twitter ale vorbitorilor la conferinţă, în ideea de a crea ceva buzz în jurul evenimentului pe această reţea socială.
Înainte de acest eveniment, eu am compilat fluxuri de ştiri de pe Twitter, Facebook şi din feed-uri într-un Social Media Dashboard pentru FOTE 2013. Fără nicio obligaţie, doar am urmărit nişte lucruri.
Asta voi face şi acum în ceea ce priveşte eTravel Conference 2013, ediţia de toamnă. Nu ştiu cât de mult vă va ajuta pe voi asta, dar mie îmi vă fi de folos, având în vedere faptul că eu nu voi fi prezent la eveniment, ci doar Cătălin.
CITEȘTE ȘI: 19 articole pe care trebuie să le citești înainte de eTravel Conference 2013
Fluxuri de mesaje pe Twitter
Într-o primă fază, aveţi ocazia să urmăriţi pe Twitter postările sub hashtag-ul evenimentului, iar separat de acestea pe cele ale vorbitorilor (asta dacă vor avea timp de postat pe reţelele sociale) şi ale bloggerilor ambasadori. Acolo unde vorbitorii nu au avut cont de Twitter, am adăugat în flux conturile companiilor pe care le reprezintă.
Cu ce vă ajută asta?
Puteţi interacţiona în timp util cu răspunsuri la actualizările în timp real.
Tweets from @turism20/vorbitori-etravel13 |
Tweets from @turism20/bloggeri-etravel13 |
Bloguri ambasadoare ale evenimentului
Mai jos găsiţi badge-urile de Facebook ale tuturor blogurilor pe care se promovează evenimentul.
Cu ce vă ajută asta?
Sunt bloggeri ce folosesc Facebook-ul mai mult decât Twitterul sau doar Facebook-ul. De asemenea, pe viitor puteţi să faceţi networking cu bloggerii în cauză, dacă nu o faceţi deja.
Fluxuri de mesaje de pe canalele social media ale vorbitorilor
În continuare, focusul va fi pe vorbitori, în timpul prezentărilor. Pentru fiecare sesiune în parte aveţi la dispoziţie widget-urile conturilor de Twitter şi ale celor de Facebook pentru fiecare vorbitor în parte.
Cu ce vă ajută asta?
Networking post eveniment şi interacţiune în timpul evenimentului cu citări corespunzătoare fiecărei reţele sociale în parte.
Evenimentul este împărțit în două sesiuni de discuții și o serie de seminarii, după cum urmează:
Sesiunea I. What’s now in the travel industry
Moderator: Cristian Manafu, Managing Partner Evensys
Idei de crestere si dezvoltare pentru agentii
Speaker: Alin Burcea, Presedinte Paralela 45
N.B. D-nul Burcea socializează mai mult pe Facebook, dar puteți folosi widgetul de mai sus pentru a-l cita în timpul evenimentului. 🙂
eTravel e viitorul
Speaker: RĂZVAN ANTONI, General Manager Amadeus Romania
Smart Marketing for travel
Speaker: KASPER HOVE, International Online Marketing Manager Momondo A/S
Sesiunea II. What’s next in travel. Focus on marketing & distribution
Moderator: Cristian Manafu
Tendinte pe piata hoteliera
Speaker: BOGDAN STANCIU, Owner Bit Soft
Tactici de dezvoltare in industria hoteliera
Speaker: Remuș Vișan, Managing Director Paravion Tour
Managementul crizelor de imagine in industria turismului si a ospitalitatii
Speaker: Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR
În sesiunea de semniarii se va vorbi despre:
Online Communication How-to (Partea 1)
Moderator: Cristian Curus, Strategy and Development Manager Ovi Travel
Tactici de marketing in turism
- Cum sa targetezi si sa ajungi la potentialii clienti
- Cum sa creezi o campanie de branding de succes
- Cum sa vinzi pachete turistice prin intermediul mijoacelor offline si online
Speaker: Andrada Crânguș, Consultant independent de marketing și comunicare în turism, Blogger de industrie la Turism Market
Tactici de PR in turism
- Strategii de comunicare in social media
- Strategii de realizare a promotiilor si a ofertelor speciale
Speaker: Răzvan Pascu, Managing Director Travel Communication Romania
Blogging
- Identificarea celor mai potrivite bloguri pentru campaniile de comunicare.
- Cum pot furnizorii de servicii turistice sa stabileasca o buna relatie cu blogurile specializate.
- Tacticile folosite cu succes in influentarea audientei
Speaker: Cezar Dumitru, Owner Imperatortravel.ro
Online Communication How-to (Partea 2)
Moderator: Mădălin Măncilă, Marketing Department Team Leader Happy Tour
Blogging
- Identificarea celor mai potrivite bloguri pentru campaniile de comunicare
- Cum pot furnizorii de servicii turistice sa stabileasca o buna relatie cu blogurile specializate
- Tacticile folosite cu succes in influentarea audientei
Speaker: Narcisa Suruianu, Travel Blogger TravelGirls.ro
Social Media
Speaker: Ciprian Carabă, Market Manager Tripsta Romania
- Elementele definitorii ale unei pagini de companie pe Facebook. Ce functioneaza si ce dauneaza eforturilor de promovare
- Cum sa pregatiti un concurs pe Facebook pentru a creste activitatea pe pagina de brand
- Cum sa utilizati conexiunile Facebook, social graph si alte instrumente pentru a stimula relevanta, atragerea noilor clienti
Speaker: PAUL ABRUDEAN, Product Manager Zoniz
Digital Marketing Optimization (Partea 1)
Moderator: AURORA ENGHIS, Agency Owner – Mobile Advertising and Online Marketing at Mojo Advertising
Website Optimization
Speaker: CALIN ROTĂRUȘ, Owner BCCR
Search Optimization
Speaker: Ionuț Munteanu, PPC Specialist si Trainer WebDigital
Optimizarea conversiilor
Speaker: Cosmin Daraban, CMO & Co-fondator SilkWEB
Digital Marketing Optimization (Partea 2)
Moderator: Dan Vîrtopeanu, Managing Partner Breeze Mobile
Mobile
- Elementele de succes ale unei campanii de mobile marketing si interactiunea cu posibilii clienti
- Formate speciale si tehnologii ce se pot implementa in publicitatea pe mobil
Speaker: Dan Vîrtopeanu, Managing Partner Breeze Mobile
Optimizare E-mail Marketing
Speaker: Andrei Georgescu, Managing Partner White Image
Optimizare Facebook
Speaker: Alexandru Negrea, Head of Facebook Department Spada
Hotel Distribution & Customer Loyalty
- Rolul platformelor sociale si care este cea mai buna utilizare a lor;
- Rolul altor canale de comunicare (comunicate de presa, bloguri de specialitate, etc);
- Rolul site-urilor de review-uri si bune practici de comunicare;
- Rolul site-ului propriu si cum puteti eficientiza utilizarea lui – importanta designului, call to action, SEO, motor de rezervare;
- Fidelizarea clientilor – vor fi impartasite strategii de retinere a clientiilor indiferent de canalul prin care au sosit, cresterea numarului de turisti care se reintorc in hotel, comunicarea cu clientii din afara hotelului profitand de noile instrumente puse la dispozitie de mediul online. Vor fi aduse in discutie teme referitoare la: formulare de satisfactie, promotii, site-uri de reduceri, campanii de newslettere, bune practici de tratare a mesajelor negative, crearea unui mediu adaptat nevoilor tehnologice actuale ale clientilor (importanta wireless-ului gratuit in hotel, tableta in camere etc).
Evident, post eveniment vor apărea reacţii pe blogurile ambasadoare, dar pe acestea vă las să le descoperiţi singuri şi să le partajaţi pe canalele menţionate mai sus.