Dacă ești outsider din industrie, sau nu te-a interesat până acum aspectul e-turism/turism online/e-travel, deși activezi în industrie, dar vrei totuși să mergi la eTravel Conference, pe 11 aprilie 2013, îți recomand o serie de articole publicate pe acest blog. Acestea te vor ajuta să înțelegi mai bine fenomenul care îți face cu ochiul. De asemenea, te invit să te abonezi la fluxul RSS sau la celelalte canale de propagare a informației de pe acest blog pentru a fi la curent cu știri și analize din domeniu. Evenimentul, pe care l-am anunțat încă de la începutul lui februarie, este un bun prilej pentru specialiștii din turism de a afla cu ce se mănâncă online-ul în ceea ce privește această industrie, dar se vor familiariza și cu zone de mobile marketing.
Așa cum v-am obișnuit încă de zilele trecute, vă voi recomanda articole plecând de la subiectele de discuție abordate în cadrul conferințelor ce vor avea loc în cadrul evenimentului.
Tendinte & oportunitati
Cum achizitioneaza romanii pachetele turistice- un studiu exclusiv online- Daedalus Millward Brown
- 80% dintre români se documentează online înainte de a cumpăra un pachet turistic
- 30-40% din plățile efectuate pentru servicii turistice s-au efectuat online, turismul calificându-se astfel ca un domeniu cu o pondere mare a plăților online din vânzările totale.
- când vine vorba de pachete turistice si bilete de avion, romanii sunt dispuși să aloce bugete mai mari (809 RON) decât media.
2. TUI TravelCenter, doar 5% din vânzări vin din online; travel hypermarket–ul anunțat în urmă cu 2-3 ani de către Dragoș Anastasiu nu a reușit să se impună încă online.
Trenduri actuale pe piata serviciilor turistice online
Sincer să fiu, eu unul nu am observat alte trenduri pe piața serviciilor turistice online în afară decât cele pe care le-am evidențiat în articolele retrospective pentru anul 2012. Vorbim aici de abordarea agențiilor de turism a mediului online, a celui mobil și a comunităților de bloggeri de turism. În ceea ce privește agențiile de turism (și) cu prezență online, putem vorbi de o abordare mai pronunțată a pachetelor dinamice și a modelului de business travel hypermarket.
3. Analiza predicțiilor și retrospectiva anului 2012 în turismul online (I) (agenții de turism online)
4. Analiza predicțiilor și retrospectiva anului 2012 în turismul online (II) (aplicații mobile de turism)
5. Analiza predicțiilor și retrospectiva anului 2012 în turismul online (III) (blogosfera de turism)
Importanta opiniilor de pe internet in procesul de achizitie
6. Recenziile de servicii, rapoarte de calitate în alegerea viitoarelor destinaţii? De la forumuri, bloguri și social media, opiniile consumatorilor de servicii turistice pot influența alți potențiali consumatori. Rămâne încă să ne întrebăm ce putem face pentru a stabili veridicitatea unei opinii.
Cum sa construiesti un site pe care clientii sa-l aprecieze cu adevarat
7. Greșeli frecvente pe semi site-urile de turism electronic (I, II, III, IV, V)
8. Greșeli frecvente în procesul de e-informare turistică în 2011. Forumul
9. Greșeli frecvente pe siturile de turism; o prezentare susținută de Bogdan Aaron în cadrul Târgului de Turism din primăvara lui 2011 despre greșeli de conținut, relevanță, AdWords, filtre, call to action, instrumente de finalizare a comenzii.
10. Cum se evită greșelile frecvente pe (semi) site-urile de turism; un studiu care scoate în evidență lipsurile siturilor de turism: slaba informare asupra destinaţiilor, lipsa de pe sit a preţurilor şi tarifelor pachetelor turistice, lipsa versiunilor în mai multe limbi străine, lipsa opţiunii de a rezerva online, lipsa actualizărilor periodice.
Tendinte in platile online
11. Rolul procesatorului de plăți online
12. Plăți online în turism; despre plăți cross-boarding, charge back, wire transfers etc.
13. Ghid introductiv în turismul electronic: plăți electronice
Vorbitorii din cadrul sesiunii 1 sunt Philipp Brinkmann, Javier Garcia del Valle, Lucian Boronea, Alin Nicolae Burcea, Dragos Anastasiu și Razvan Antoni.
Cum sa vinzi eficient pe internet
Cele mai bune practici si studii de caz
14. Targetarea unei campanii AdWords pentru siturile de turism
Campanii promotionale
15. Oferte early-booking și last minute la un cupon de reducere distanță
16. Campanii de reduceri în turism
Tactici pentru succesul conversiilor
17. Cât de organizată trebuie să fie informația pentru a face conversii pe un sit de turism?
Vorbitorii din cadrul sesiunii 2 sunt Philipp Brinkmann și Călin Fusu.
Buna,
Multumesc frumos, acest articole sunt foarte placute, practic este o adevarata placere sa vad ca se poate oferi un mic ghid, chiar daca unii ar spune ca asta trebuie sa stim cu toti.
Singurul regret este ca ati oferit un numar asa de mic de articole.
Va astept cu partea a doua.
Ionel, ești sigur că nu ai și așa destul de multe articole de parcurs de dorești mai multe?
Chiar am primit zilele trecute o remarcă legată de faptul că nimeni nu stă să citească 24 de articole înainte de nu știu ce eveniment.
O să revin cu un articol dedicat și seminariilor din cadrul eTravel Conference. Până atunci te invit să navighezi prin norul de etichete din meniul din dreapta. Așa ai să descoperi subiecte care chiar te interesează. 🙂