Millennium Tour iese pe piață cu o altă linie de business, după abordarea zonei de vacanțe online, făcând un prim pas spre zona de turism de business, pas ce contribuie la relansarea brandului ce a intrat într-un con de umbră după vânzarea Paravion.
Odată cu relansarea site-ului de prezentare, agenția de turism se repoziționează în zona TMC (Travel Management Company), oferind clienților corporate servicii turistice complete specifice acestora, de la consultanță, negociere și contractare efectivă până la raportare tranzacțiilor la nivel de individ sau departament.
În prezent, agenția de turism acționează independent în piață, nefiind reprezentanta niciunui TMC global ce activează și pe piața din România, primul său focus fiind pe calitatea serviciilor oferite, lucru ce probabil va contribui, în viitor, la asocierea cu un jucător european/global. Astfel, agenția se poziționează încă o dată ca un creator de business și branduri, așa cum subliniam și în articolul dedicat lansării proiectului de pachete de vacanțe online.
În privința planurilor de viitor, Mădălin Măncilă, managing director la Millennium Tour, a comunicat următoarele:
Suntem o echipă mică, dar cu foarte multă experiență, iar dacă ne va permite cadrul, ne vom dezvolta și noi odată cu portofoliul nostru de clienți. Segmentul de business travel este pe cât de frumos, pe atât de complex și riscant, astfel că o să construim încet dar sigur. Avem câteva planuri, însa nu putem spune nimic în acest moment. […] dacă vom reuși să implementăm, va fi ceva cu adevarat nou în zona de business travel.
Complexitatea segmentului de business travel e confirmată de piața însăși, o piață imatură cu competitivitate în special în zona de preț și plăți, în care mare parte din veniturile din incoming vin din industria de evenimente și mai puțin din deplasările clienților corporate în delegații, durata medie de ședere fiind de 2 zile.
Tehnologia de backoffice cu tot ceea ce implică ea este furnizată de DCS+ și permite agenției de turism să trimită, la cerere, către clienții corporate raportări, profile clienți la nivel de angajat, politica de travel personalizată sau servicii de management pre și post-sale dedicate pe nevoile utilizatorului. Toate aceste servicii sunt completate de consultanţa atât pe tarif, cât şi pe proceduri sau destinaţie.
Clienților corporate le este pus la dispoziție și un travel booking system prin intermediul căruia pot plasa cereri de ofertă către agenție, urmând ca rezervările propriu-zise să fie făcute de către echipa de suport.
Piața locală de turism de afaceri este împărțită între agenții de turism cu renume în piață, printre care Eurolines, Paralela 45, Eximtur, Perfect Tour, Business Travel Turism, Weco Travel, Aerotravel, J’Info Tours, Go Travel, agenții de turism ce fac parte din grupuri internaționale axate pe acest segment, printre care New Concept Travel, parte a American Express Global Business Travel, Happy Tour, susținută de fondul de investiții spaniol GED, sau New Business Travel, dar și agenții de turism online, printre care Vola.ro, eSKY.ro și, mai nou, Paravion.
Eurolines si P45 pe piata de turism de afaceri?? Perfect Tour??
putina igiena va rog
Agențiile pe care le-ați enumerat au, direct sau prin intermediul altor entități din grupurile pe care le-au format, prezență pe piața de business travel, altfel nu ar fi fost menționate în articol. Că nu se ridică la standardele cerute de piață, nu sunt poziționate strict pe zona de corporate sau că sunt în colaps, da, s-ar putea să aveți dreptate. Pentru o mai bună informare a cititorilor am completat cu câteva nume de business-uri dedicate.