Millennium Tour se pregătește să lanseze un nou brand online pentru pachete de vacanță

În timp ce marile agenții de turism din România încearcă să își consolideze pozițiile pe piața de turism online prin lansare de proiecte dedicate, în special, biletelor de avion online, branduri umbrelă ca Millennium Tour își fac loc pe nișa de vacanțe online.
Surse din piață au confirmat pentru turism20.ro că Millennium Tour se pregătește să facă investiții importante într-un brand online sub care va comercializa pachete de vacanțe.
Pachetele de vacanță (pachetele turistice sau pachetele de călătorie) sunt combinații prestabilite a cel puțin două servicii turistice (cazare + transport; cazare + masă + transport), oferite spre vânzare sau vândute ca un singur produs, prețul individual al fiecărui serviciu neputând fi identificat.
În prezent, Millennium Tour face afaceri B2B, având expertiză în domenii precum turism de afaceri, investiții și rezervări hoteliere și wellness. Millennium Tour e compania care a dezvoltat, în colaborare cu Zitec, site-ul paravion.ro, business-ul aferent fiind vândut către grupul de investiții GED în 2010.
După vânzarea paravion.ro, acționarii Millennium Tour au investit în Orhideea Spa, iar acum vor investi într-un site de rezervări pachete de vacanță.
Investițiile vor fi concentrate într-o platformă de rezervări online, unde focusul va fi pe un mediu de lucru pur electronic, de la comunicare la rezervare, confirmare și încasare. Rămâne de văzut dacă partenerul tehnologic va fi în continuare Zitec sau dacă vor apela la altă soluție de pe piața locală sau din afară. Probabil vor căuta un furnizor de tehnologie ce le va facilita accesul la portofoliile mai multor turoperatori locali și internaționali. Dintre furnizorii locali de tehnologie pe zona aceasta ar putea fi luați în vedere Aqua Development, MerlinX sau TravelFuse.
Sursele spun că obiectivul de exit din acest nou business e de 5 ani de zile. Este exemplul tipic de companie ce funcționează ca un incubator de afaceri – dezvoltă startup-uri pentru ca mai apoi să le vând și să iasă din acționariat.
Aceleași surse au declarat pentru turism20.ro că e posibil ca Millennium Tour să fie în discuții avansate cu Mădălin Măncilă, director de marketing și dezvoltare la Accent Travel & Events, pentru a prelua managementul proiectului. Până la momentul publicării acestui articol, Mădălin Măncilă nu a răspuns solicitării turism20.ro pentru confirmare.
Printre companiile din turism ce se focusează pe pachetele de vacanță online se numără TUI-Travel Centerdirectbooking.ro sau besttourism.ro. Inclusiv marile agenții de turism lucrează la astfel de initiative, dar sub propriile website-uri și branduri actuale, la un loc cu alte categorii de servicii. Agențiile de turism online raportează, de asemenea, creșteri semnificative pe segmentul de vacanțe, în prezent, ponderea acestora fiind, în medie, de 15% din total vânzări.
Foto: Alexas_Fotos, holiday work office via pixabay, CC0 1.0

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article
muzeul callatis

6 luni gratuite de testing pentru channel managerul MappingMaster

Next Article
Moara de vant, Muzeul ASTRA, Dumbrava Sibiului

6 lucruri pe care le poți face când vizitezi Muzeul Civilizației Populare Astra

Related Posts
Total
0
Share