Skip to main content

e-Turism Bref (39) – 26 august – 13 octombrie 2013

 
Iată că am revenit cu revista presei în turismul online după mai bine de 2 luni. A fost perioada concediilor, așa că și știrile din domeniu au fost mai puține la număr, proiectele au rămas în stand-by, iar focusul a fost mai mult pe vânzări decât pe dezvoltarea de noi produse sau strategii de promovare.

Bilete de avion online

Vola.ro, o afacere care creşte pe timp de criză
Cred că v-am mai spus o dată că îmi palce cum vola.ro se menține vizibilă în online. Cred că au o dată, de două ori pe lună apariții în publicații online cu vizibilitate. În septembrie 2013, vola.ro a ieșit la rampă pentru a raporta creşterea de 108% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe segmentul de hoteluri şi vacanţe de tip city-break pentru perioada ianuarie-iulie 2013.
Aceeași informație este rulată și în știrea de la începutul lunii octombrie, difuzată de TVR1.

Spaniolul care conduce Happy Tour: Ne-am gandit sa mergem pe bursa, dar asteptam momentul potrivit
Șeful Happy Tour, Javier Garcia del Valle, anunță că la un moment dat va face un exist din business, iar una dintre variante e listarea companiei la bursă.
Ghidul căutătorului de oferte
Brăduț Florescu povestește despre cum poate fi folosit momondo.ro pentru a găsi cele mai bune tarife pentru biletele de avion (1, 2).

Rezervări online

Expedia se pregătește să vină în România
În urma demersurilor și discuțiilor agenției de turism online cu furnizorii de servicii turistice, aceasta ar putea lansa un sit de rezervări care să faciliteze nu numai rezervarea biletelor de avion bazată pe multi-GDS/POS sau surse directe, dar și contractarea de servicii de tip hotel, închirieri de mașini, croaziere sau pachete de vacanțe. Asta înseamnă că agențiile de turism online locale vor trebuie să își regândească prezența pe piață pentru a putea ține pasul. Dintre serviciile internaționale de turism care au intrat pe piața online din .ro, fie că vorbim de meta-search engines, ghiduri de călătorie sau agenții de turism online, enumăr My Destination, Momondo, Tripsta și booking.com. Mi se pare puțin documentată știrea, având în vedere că Expedia e deja pe piața din România cu trivago.ro, sit ce aparține Trivago GmbH, companie din care Expedia deține 61%.
O librărie românească din Bruxelles a lansat o platformă pentru turismul din zona balcanică
Platforma TraciaLand este și un brand şi un concept de business, dar şi un sistem de management integrat pentru operatorii şi producătorii locali din state din spaţiul carpato-danubiano-pontic

Aplicații mobile

Doi clujeni au creat APLICAȚIA MOBILĂ care îți oferă informații despre cele mai cunoscute 20 de feluri de mâncare tradițională din țara în care călătorești
Sorin Buiac și Dragos Rus au dezvoltat aplicația mobilă TASTY TRIP care oferă informații utile utilizatorilor despe cele mai cunoscute 20 de feluri de mâncare tradițională din țara în care aceștia călătoresc.

Evenimente

Digital Travel Forum
Pe 24 octombrie, în cadrul TeCOMM, se va desfășura Digital Travel Forum, un eveniment dedicat celor care iși doresc performanță în turism (creșterea vânzărilor, brand awarness, modele de business eficiente). Participarea la eveniment este gratuită în limita locurilor disponibile.
Foto: Martin Abegglen, Kiosk 2010 via Flickr, Creative Commons Attribution

Petruș Lungu

În ultimii ani m-am plimbat ceva prin țară și prin afară, iar mai nou am înclinații spre cicloturism. De asemenea, practic la nivel de amator snowbording-ul și kiting-ul și încă mai fac față unor ture moderate de trekking. :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.