Targul de turism al Romaniei se desfasoara in aceste zile la Romexpo. Intr-o discutie de ieri, pe Facebook, cu Andrada Crangus, mi-am venit o idee despre cum puteai (si inca poti) sa iti promovezi agentia de turism.
In randurile de mai jos o sa iti arat cum ai fi putut sa faci o campanie AdWords prin care targetai oamenii interesati de targul de turism.
Cati oameni cauta informatii despre targul de turism?
Pentru asta ai tool-ul Keyword Planner, care te va ajuta sa iti faci o idee despre volumul de trafic. Scopul tau este sa vezi cati din oamenii din Bucuresti sunt interesati de targul de turism. Astfel, pentru a-ti exemplifica am ales cuvantul “targul de turism” (broad).
Media este de 590, CPC-ul 0.3 RON si sigur o sa fie si mai ieftin, cel mai important este ca ai un volum mare de cautari fix in aceasta perioada.
Dupa cum poti vedea, anul trecut au fost 1900 de cautari doar pentru expresia asta.
Ce poti face?
Incepi sa faci setarile pentru o Campanie AdWords cu scopul de a-i anunta pe oameni ca agentia ta participa la targ si ca standul tau este acolo.
Ce masori?
Este foarte important sa masori, pentru ca astfel poti sti exact numarul de oameni. Dar, cum faci asta?
Poti sa le transmiti utilizatorii ca, daca ajung la tine la stand, si spun un anumit cod, le oferi un vocuher de X euro gratuit (ex: Hai la noi la stand si spune-ne “TTR2013” si noi iti dam discount de 20% sau un vocher de 30 de Euro)
Concluzii
Este foarte important sa te gandesti la campanii diferite pentru ca ele vor face diferenta si, nu uita sa “think outside the box” .
It’s not rocket science.