Travelport a lansat TripGate în România, platformă de booking destinată sectorului corporate

TripGate
Azi, în compania mai multor bloggeri și reprezentanți ai presei de specialitate, Travelport a lansat CBT-ul (corporate booking tool) TripGate în România, după ce acesta a fost lansat anterior în țări precum Rusia, Finlanda, Ungaria. În 2014, urmează a fi lansat în țările baltice.
Platforma online pentru rezervări dedicată sectorului corporate a fost dezvoltată în parteneriat cu TravelTech, o companie poloneză de top în domeniul tehnologiei pentru segmentul de turism. Lansarea acesteia în România este susținută de către agenția de turism Carpatour, care a testat și evaluat inițial serviciul în cauză.
Platforma online are la bază datele oferite de Travelport, dar și datele oferite prin intermediul API-urilor furnizorilor locali de servicii de turism ce au fost integrate în TripGate cu ajutorul TravelTech (hoteluri, linii aeriene low cost care nu sunt prezente în GDS).
Marcin Pilarski, Managing Director Eastern Europe, Traveport, a menționat faptul că până la sfârșitul primului trimestru din 2014, platforma de rezervări va integra și servicii de transfer printr-un parteneriat cu Cab Force.
TripGate este o platformă accesibilă online de către orice angajat al oricărei companii mici sau mijlocii care contractează serviciul,  și oferă mai mult control asupra rezervărilor, precum și o optimizare a bugetului de deplasare, cât și îmbunătățirea experienței utilizatorului.
Ce înseamnă asta? Platforma de rezervări corporate permite stabilirea unor departamente ce gestionează călătoriile în interes de afaceri ale unei companii, ce pot controla condițiile de deplasare ale angajaților (costuri per rezervări bilete avion etc.) și, în același timp, pot aproba sau respinge rezervările făcute de angajați în cazul în care acestea nu se încadrează în bugetele de călătorie stabilite inițial sau nu sunt conforme cu alte criterii prestabilite.
Toate activitățile de mai sus sunt suținute de emailuri generate automat de către sistem și redirecționate angajatului ce face rezervarea, celui ce aprobă costurile, precum și agentului de turism.
Companiile ce vor să adopte această soluție de rezervări corporate vor beneficia inițial de un pachet inițial de training și o configurare a sistemului, la care se adaugă ulterior alte funcţionalităţi în funcție de cerințele acestora. În afară de costurile de implementare, companiile mai plătesc în medie 0.68 EUR pentru fiecare interogare a sistemului de rezervări, preț ce crește în funcție de numărul de operatori de zboruri și furnizori de servicii de cazare la care se dorește accesul.
Anca Stanese, Regional Manager Eastern Europe, Travelport, a declarat în cadrul conferinței de presă că platforma Travelport este folosită de peste 200 de firme din România.

Total
0
Shares
0 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article
Valldemossa, Palacio Rey Sancho

Cu mașina prin Mallorca: Valldemossa, Cap de Formentor, Portocristo

Next Article

Cum se pot promova pachetele turistice în ecosistemele digitale

Related Posts
Total
0
Share