Pe 26 și 27 februarie 2014, la Crowne Plaza Hotel București, specialiștii din turism și nu numai au ocazia să participe la Digital Marketing Forum 2014, eveniment ce va furniza audienței conținut relevant și strategii eficiente ce cresc gradul de performanță și vânzările pe termen lung.
În ziua de 26 februarie 2014, vor avea loc șase seminarii în care vor fi prezentate soluții ce îi vor ajuta pe participanți să genereze rezultate vizibile în mediul digital. Aceștia vor avea ocazia să afle insight-uri despre Digital Innovation, Second Screen (concept dezbătut intens în cadrul evenimentului Future of Media din 2013), studii de caz, Demand Generation și Digital Strategies. În cadrul cursurilor vor fi prezentate rezultatele celor mai bune campanii din 2013.
În ziua de 27 februarie 2014, se va ține workshop-ul intensiv Digital Marketing Efficiency, workshop în care vor fi prezentate insight-uri de Web Analytics & Optimisation, Online Marketing, Search Engine Optimization, Customer Relationship Management, Web content development. Workshop-ul va fi susținut de Remco Van Der Beek, Digital Marketing Consultant, cu peste 15 ani de experiență în digital marketing.
Dintre vorbitorii locali ce vor participa la eveniment se numără: Alexandru Cernatescu, CEO, Head of Strategy, Infinit Solutions Agency, Raluca Kisescu, Marketing Manager, Avon, Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo, Andrei Georgescu, Managing Partner, White Image; Vladimir Oane, Co-Founder, uberVU, Costin Radu, Managing Partner, The Geeks, Daniel Secareanu, Head of P&G Digital at MediaCom Romania si Ionut Munteanu, PPC Specialist si Trainer, WebDigital, Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO.