Din decembrie 2013, pasagerii Tarom pot face check-in-ul și de pe telefonul mobil

tarom, mobile, check-in
După ce la sfârşitul lunii octombrie Tarom şi-a lansat versiunea mobilă a sitului, în cursul lunii decembrie 2013 a făcut posibil şi check-in-ul de pe mobil.
Acesta se regăseşte în versiunea mobilă a sitului sub opţiunea Check-in Online.
Check-in-ul se face pe baza numărului cardului de călător frecvent sau a biletului electronic şi a numelui, numărului zborului, a datei de plecare şi a aeroportului de plecare .
Serviciul este disponibil tuturor pasagerilor eligibili ai Tarom (pasagerii ce necesită tratament special, pasagerii cu copii sub doi ani etc. nu pot face check-in de pe mobil, dar nici online de pe versiunea desktop a sitului, datorită regulilor impuse de operatorul aerian), indiferent de locul în care aceștia se află, cu 30 de ore până la 60 de minute înainte de ora de decolare.
Mobile Check-in permite pasagerilor următoarele acţiuni:

  • să se accepte pe ei, dar și pe însoțitorii de călătorie în cazul unei rezervări comune;
  • să selecteze locurile dorite pe baza unei hărţi a locurilor;
  • să trimită cartea de îmbarcare pe telefonul mobil și / sau adresa de e-mail.

Cu excepția Bucureștiului, pe celelalte aeroporturi din țară, precum și pe aeroporturile din Sofia și Tel Aviv, cartea de îmbarcare trebuie ridicată de la ghișeul de check-in.

Total
0
Shares
0 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

e-Turism Bref (41) – 25 noiembrie - 31 decembrie 2013

Next Article

Digital Marketing Forum 2014

Related Posts
Total
0
Share