În ciuda pierderilor de aproximativ 172.3 milioane de lei în 2017 și a cotei de piață în scădere pe din ce în ce mai multe rute, în 2018, compania națională de transporturi aeriene Tarom își continuă strategia de redresare cu focus pe informatizarea sistemului de relaţionare cu clienţii, punând la dispoziția acestora o aplicație mobilă.
CITEȘTE ȘI: Relansarea pe partea de comerț electronic a Taromului
Aplicația este disponibilă publicului larg din 27 septembrie. Pentru moment aplicația poate fi descărcată gratuit pe din Google Play, lansarea versiunii pentru iOS fiind planificată pentru luna octombrie a acestui an. Până atunci utilizatorii de dispozitive mobile iOS sau cu alte sisteme de operare au la dispoziție site-ul mobil.
Aplicația a fost dezvoltată pe tehnologie Amadeus și oferă acces rapid la destinații, istoricul călătoriilor și posibilitatea de a intra în legătură directă cu compania sau de a accesa oferte speciale, promoții, etc., conform declarațiilor lui Werner Wolff, CEO Tarom. În proporție de 50% aplicația replică pur și simplu site-ul.
De asemenea, pasagerii Tarom pot efectua rezervări pentru biletele de avion și pot face check-in direct din aplicație. În curând, utilizatorii vor avea acces la module noi în aplicație, precum My Account.
CITEȘTE ȘI: Din decembrie 2013, pasagerii Tarom pot face check-in-ul și de pe telefonul mobil
Informatizarea sistemului de relaționare cu clienții este un proces continuu, în urmă cu câțiva ani Tarom focusându-se în această direcție inclusiv pe partea de fidelizare a clienților prin intermediul aplicației Cursa pentru mile. Cum demersul a fost legat strict de o campanie de marketing prin care pasagerii erau încurajați să acumuleze puncte în destinațiile Tarom, aplicația a fost retrasă la scurt timp după încheiera campaniei.
În prezent, aplicația mobilă funcționează doar ca browser pentru sistemul de fidelizare Flying Blue.