Dacă în urmă cu 2 ani de zile, zborurile Blue Air ajungeau într-o serie de GDS-uri, printr-un parteneriat cu Hahn Air, recent, compania aeriană a încheiat un parteneriat direct cu Amadeus, parteneriat ce îi asigură operatorului arian distribuția ofertelor la nivel global, prin sistemul de rezervări Amadeus accesibil agențiilor de turism.
Parteneriatul face parte din strategia Blue Air de a creşte numărul de pasageri, de la 1,5 milioane în 2014, la 2,5 milioane în 2017.
Ofertele Blue Air vor fi accesibile tuturor partenerilor Amadeus, până la ultimul loc disponibil în cursele aeriene ale companiei.
Sistemul de e-ticketing al Amadeus este disponibil prin intermediul Billing and Settlement Plan (BSP), în România, Germania, Italia, Spania, Marea Britanie, Franţa, Cipru, Grecia, Israel şi Belgia, potențiale piețe de desfacere pentru zborurile operate de Blue Air în cele 42 de destinații din portofoliu.
La momentul actual, peste 70 de companii aeriene low-cost şi hibride își distribuie ofertele de zboruri prin intermediul sistemului Amadeus şi beneficiază de reţeaua sa globală de agenţii de turism care lucrează cu acest sistem şi acoperă în prezent mai mult de 200 de pieţe.
via mediafax.ro
Foto: Phillip Capper, Blue Air 737, Rome, 14 Sept. 2011 via Flickr, Creative Commons Attribution