Soluții de business intelligence pentru companiile din industria turistică

Pe măsură ce consumatorul de servicii turistice devine din ce în ce mai complex, soluțiile clasice de urmărire a comportamentului său online devin insuficiente pentru a-l putea profila corespunzător, motiv pentru care o soluție de business intelligence este necesară pentru extragerea de date din mai multe surse pentru o analiză complexă.

Pe măsură ce consumatorul de servicii turistice devine din ce în ce mai complex, soluțiile clasice de urmărire a comportamentului său online devin insuficiente pentru a-l putea profila corespunzător. Pentru a rezolva această problemă Globus Software Development Company SRL, împreună cu Gloobus n.v., a dezvoltat Gloobus Service Bus (GSB), un sistem de data exchange/managementul datelor ce poate fi folosit fără bariere în orice industrie, inclusiv turism, pentru a extrage și prelucra date despre clienți și vânzări din alte sisteme terțe, precum ERP-uri, CRM-uri, sisteme de rezervări sau site-uri de turism.
Acest produs software vine în ajutorul profesioniștilor din IT și reprezentanților agențiilor de turism și turoperatorilor din România care doresc să își crească competitivitatea pe piață folosind aplicații software de business intelligence și data exchange.
În turism, GSB se pretează sistemelor de rezervări, verificării prețurilor și ofertei de produse din piață și a disponibilității.
Din industria europeană de turism au încercat GSB Small Danish Hotels din Danemarca, un administrator de proprietăți hoteliere din Danemarca, și Victoury din Belgia, companie ce oferă soluții de booking pentru turoperatori.
În turism, soluțiile de business intelligence și data exchange ajută la procesarea unor seturi mari de date ce pot fi folosite pentru perfectarea programelor de loializare în rândul clienților noi, creând astfel o vizibilitate mult mai mare asupra companiile prestatoare de servicii turistice.
De asemenea, ele sunt folositoare în analizarea prețurilor concurenței și a trendurilor din piața vizată, în anumite perioade din an, poziționându-se ca instrumente de asistare a deciziilor pe termen scurt și mediu.

CITEȘTE ȘI: Managementul riscului în industria de turism

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Interviurile RoTravel Apps Index. Partea nevăzută din spatele aplicațiilor de turism ce promovează România

Next Article

Deși guvernul pregătește un proiect de lege pentru autorizarea serviciilor de ride sharing, taximetriștii sunt încă supărați pe Uber și Taxify

Related Posts