Travel Mix va emite în format 4K

În prima ședință publică din acest an, Consiliul Național al Audiovizualului a aprobat modificarea licenței Travel Mix Pentru a putea începe emisia în sistem Ultra HD (4K).

Proprietarul postului, omul de afaceri Laurențiu Megelea a declarat pentru Paginademedia.ro că intenționează să lanseze postul în jurul lunii martie, decizia de a emite în format 4K făcând parte dintr-un plan mai amplu de măsuri de retehnologizare a echipamentelor de transmisie. Pe site-ul televiziunii, transmisiunea în format 4K este anunțată pentru 21 februarie 2019.

La nivel național, televiziunea Travel Mix emite prin satelit, în sistemele DTH, IP-TV prin streaming multicast în platforma InterLAN TVX, și se regăsește în lista posturilor must carry (libere de trasmisie)
în reţelele de cablu TV. Postul este distribuit de principalii furnizori de cablu UPC, RCS RDS, Telekom, Ines, Orange TV, Next Gen, Akta.

4K, aliniere la cerințele pieței

Decizia de a transmite în format 4K vine și ca urmare a a cererii unor rețele ce retransmit programele Travel Mix. Pentru început Travel Mix va livra un program separat în formatul 4K, compus din producții proprii și producții ale altor producători, urmând ca în câțiva ani toate producțiile televiziunii să fie în format 4K.

CITEȘTE ȘI: Prezentările video online de călătorii, încotro?

În ceea ce privește adopția tehnologiei 4K în rândul telespectatorilor, potrivit unui studiu GfK rulat la începutul lui 2017, vânzările de televizoare 4K din 2016 s-au majorat cu 127% în comparație cu 2015, făcând abstracție de faptul că multe dintre televizoarele vândute în acea perioadă pe piața din România drept televizoare 4K nu aveau, în realitate, o rezoluție 4K, ci mai degraba 3K. Per ansamblu, în 2016 s-au vândut 1,4 milioane de televizoare, faţă de 1,05 milioane în 2015 (o creștere de 22%).

Licența de transmisie în format 4K aparține S.C. MIXMONTAN S.R.L.

Format tematic Travel Mix

Televiziunea Travel Mix, cu acoperire națională, are un format tematic dedicat promovării turismului în toate formele lui (călătorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc.) . În ceea ce privește publicul căruia i se adresează, Travel Mix produce emisiuni atât pentru consumatorul final de servicii turistice, dar și pentru cei ce activează în industria de turism din România.

Mix-ul de programe propus de Travel Mix Channel este profilat pe specificul jurnalismului de călătorie, cu un bogat conţinut de filme documentare din lume, dar şi destinaţii româneşti.

CITEȘTE ȘI: Pachete turistice vândute prin programele de teleshopping

Televiziunea Travel Mix produce o serie de emisiuni realizate exclusiv în limba engleză pentru a influența în mod pozitiv creșterea turismului de incoming, emisiuni care sunt distribuie în diferite platforme internaționale în sistem video on demand (VOD). În România, doar 4% din populație consumă video on demand pe televizor, conform datelor obținute de Google în urma studiului The Connected Consumer Survey 2017.

În privința distribuției de publicitate, Travel Mix reprezintă un business de câteva sute de mii de euro anual.

CITEȘTE ȘI: Trei branduri din turismul online, în topul celor mai vizibile branduri din turism în publicitate

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

RoTravel Apps Index. CityApp, soluția cu care Schubert & Franzke vrea să digitalizeze turismul din România

Next Article

Interviurile RoTravel Apps Index. Partea nevăzută din spatele aplicațiilor de turism ce promovează România

Related Posts
Total
0
Share