- Ce părere aveți de experiența echipei redacționale de la turisminpresa.ro? Văd și plusuri, văd și minusuri … și mă mint că lumea chiar citește știri din turism, sau măcar o anumită parte a publicului;
- Cum era treaba aceea: nu ești blogger adevărat până nu ai primul hater?
- Începând cu această săptămână mă gândesc să facem cunoștință cu bloggerii de travel așa, ca o continuare a seriei de articole Blogroll. Completăm lista cu fetele de la travelgirls.ro (editorii blogturism.ro au fost mai rapizi decât mine 🙂 );
- În caz că vă întrebați de câtă promovare turistică mai are nevoie Brașovul – și nu oricum, ci online; dați o tură prinbrasov.com pentru un istoric complet.
Cam subțirică săptămâna încheiată în materie de mișcări pe piața de turism online. În caz că vreți să mă contraziceți, aveți la dispoziție secțiunea de comentarii.
M-am dus pe turisminpresa si la contact si la despre noi si nu am gasit nimic.
Cred ca i-am dat refuz pe Linkedin ca nu stiu cine sunt. Parca mai demult bloggerii se ascundeau sa isi dea numele, acum se ascund cei care o fac pe jurnalistii…
Deci, cine sunt cei de la turisminpresa?
Referitor la articole, eu am vazut doar din cele copiate de pe alte site-uri. Ceea ce inseamna ca nu aduc nimic in plus…
Marius, mă bucur că ai sesizat ironia fină din prezentarea turisminpresa.ro.
Da, este unul dintre multele situri cu personalitate, cum le spun eu. Chiar sunt curios daca incearca sa imite vreun model deja existent. Asta e doar o banuiala a mea, dupa ce am pus cap la cap situl si sesizarea asta .
Și, totuși, lumea chiar citește știri de turism contrar părerilor unor specialiști în SEO pentru turism, că altfel nu văd de ce ar fi apărut situl în cauză.
:))) Prea subtil, eu chiar nu m-am prins…
Dar acum ca ai adus vorba, cred ca site-ul ii apartine lui George Catalin Popa .