Au trecut aproape 7 ani de când m-am apucat de bloggin și și ani de când am deschis acest blog de nișă. Acum a venit momentul să mă despart de el pentru activități mai light și alte socoteli. 😛
Acestea fiind spuse, țin să vă anunț că blogul este de vânzare (nume de domeniu + conținut / cu excepția câtorva articole din secțiunea România turistică, care nu îmi aparțin). Am mai lansat zvonul cu o lună și ceva în urmă și am ajuns să îj ajustez în cele din urmă ca o farsă de 1 aprilie. De această dată, sunt cât se poate de hotărât și serios.
Acestea fiind zise, aștept oferte pe adresa de contact din secțiunea despre autor.
Mulțumesc tuturor celor ce au trecut pe aici zilnic în căutare de subiecte din zona turismului online și celor câțiva oameni din domeniu cu care am avut ocazia să socializez/colaborez mai mult on-line și off-line: Corina Georgescu, Adrian Ciocălău, Marius Negre, Cristina Vlădău, Uncle M, Narcisa Suruianu, Iulian Sârbu, Florin Arjocu, Răzvan Radu … și lista rămâne deschisă.
Dacă voi simți nevoia să scriu despre domeniu, o voi face pe pagina de Facebook, în grupul de pe LinkedIn sau în guest-posturi pe blogurile oamenilor cu care am mai colaborat până acum.
Imi pare rau sa aud acest lucru! Tu stii mai bine motivele pentru cae renunti. Cert e ca se va crea un gol ce nu va putea fi umplut, tu aveai opinii independente, nu erai afiliat niciunei agentii. Presupun ca sumele se discuta in particular, nu? 🙂
Si mie imi pare rau sa aud ca nu te mai poti ocupa de blog. Cat despre partea cu vanzarea, nu stiu zau ce sa zic… Pana la urma blogul asta se identifica cu tine, daca il cumpara cineva nu va mai ramane de el decat numele domeniului. Nu vad cum ar putea exista “continuitate”. Multa bafta oricum!
Pana se gaseste un cumparator vei continua sa scri sau te opresti aici ?
@Iulian, adică vrei să spui că mulți dintre bloggerii de travel se vând agențiilor? 🙂 Asta e un lucru bun, înseamnă bani pentru ei. Sau cel puțin asta ar trebui să însemne și nu suveniruri gen căni, șepci sau pixuri branduite. Hai, poate se scot și din info-tripuri cu ceva, măcar cu material de povestit pe blog.
Eram și eu cât pe ce să fac pasul ăsta, dar am renunțat din motivul pentru care renunț și la blog: timp. Nu de alta, dar mă băgam la mai mult decât puteam duce, era chiar treabă de agenție de publicitate.
@Adrian, sunt câteva publicații care ar putea profita de pe urma acestui blog, ba chiar și agenții declarate cele mai bune și cele mai mari pe online. Da, am scris despre concurenți și asta le-ar putea afecta business-ul. Odată și odată ar trebui să își asume asta și să consolideze industria, nu să o ignore. Dar ce știu eu, sunt doar un simplu părerist. 🙂
@Răzvan, slabe șanse să mai apuc să scriu. De acum încolo sunt prins cu alte lucruri.
Cea mai bună perspectivă – după părerea mea – ar fi transformarea într-un blog colectiv pe care mai mulți oameni interesați de industrie să-ți publice articolele. Partea proastă este că cei care chiar au ceva de spus cam au propriul blog. Dar nu se știe niciodată.