… sub duşul ofertelor turistice, fără doar şi poate, că despre asta vorbim pe acest blog. Şi asta pentru că o mână de oameni cu experienţă în ale plimbatului și gătitului de-a lungul şi de-a latul lumii a lansat TripMaker, o firmă ce se ocupă cu recomandări de oferte turistice, bilete de avion etc. şi conceperea de călătorii (pe englezește travel design).
Oamenii implicați în proiect sunt Cezar Dumitru, un călător care nu mai are nevoie de introducere, și Dan Chişu, pe care ai avut ocazia să-l urmărești în emisiunea culinară şi de călătorii Mănânc, deci exist, cu sprijinul Deliei Matache.
Bun, treaba interesantă pentru tine, călătorul wanna-be, e că recomandările de oferte de zboruri, cazare, transferuri etc. se vor face sub forma unui newsletter, la care trebuie să te abonezi contra sumei de 450 RON pe an. Asta pentru că o echipă de oameni își petrec timpul pe peste 100 de situri de călătorii pentru ca tu să ai acces la cele mai bune oferte la bilete de avion, hoteluri, croaziere, pachete turistice în România în fiecare vineri. Newsletter-ul este completat de alerte săptămânale pentru oferte ce expiră în câteva ore.
Pe partea de concepere de călătorii individuale sau de grup, experiența celor doi protagoniști își va spune cuvântul.
Dacă crezi că suma de 450 RON pe an e prea mare, te poți limita la un alt newsletter care apare în fiecare luni, o inițiativă ghiduri-turistice.info, acesta fiind gratuit, dar cine știe, poate lucrurile vor lua o turnură neașteptată. 🙂
Găsești ofertele pe situl happymonday.ro, despre care am menționat aici.
[tripmaker.ro | via imperatortravel.ro]
Petruş, nu cred că poţi compara cele două newslettere, chiar dacă cei ca noi le urmăresc pe amândouă (şi multe altele), TripMaker şi Happy Monday oferă servicii diferite şi se adrează unor nişe la fel de diferite.
Salut, Iulian!
Faptul că îl recomand ca alternativă nu înseamnă că îl şi compar. Iniţial aş fi vrut să fac o completare legată de faptul că nl happymonday.ro aduce în atenţie oferte în destinaţiile populare/accesibile ale Europei, chiar pentru un anumit public, dar am renunţat la idee din motivul expus de tine – aş fi comparat mere cu pere.
De asmenea, detaliul legat de accesul la newsletter face din start diferenţierea între publicul căruia se adresează cele două comunicări.
Mulţumesc pentru vizită şi comentariu!
oooo 450 lei pe an? sa ma abonez ..nu e cam scump pentru noi.. ??