pickatrip.ro, newsletter cu oferte și promoții la bilete de avion, cazare și pachete turistice

În ziua de azi, tehnologia își face simțită prezența în orice domeniu, lucru care accelerează lucrurile din jurul nostru, iar fără instrumentele oferite de tehnologiile web abia dacă ținem pasul cu ce se întâmplă într-un domeniu de care suntem interesați. Emailul a fost și rămâne una dintre cele mai accesate tehnologii web, instrument de marketing pentru unii, instrument de comunicare și informare pentru alții.
Să stai la curent cu sutele de oferte dedicate călătorilor e consumator de timp, mai ales atunci când focusul este pe a călători. Să ții pasul cu zeci de newslettere nu e chiar floare la ureche, oricât de performant ar fi clientul de email sau oricât de organizat ai fi.
Pentru astfel de situații există newslettere în care se centralizează ofertele și promoțiile din mai multe surse, precum proiectul de travel mail pickatrip.ro, proaspăt lansat.
Cele mai bune oferte și promoții sunt selectate manual de către o echipă dedicată cu experiență în turism și trimise pe email celor abonați, economisindu-le astfel timp. Astfel, se fac selecții printre ofertele a zeci de agenții de turism, companii aeriene, hoteluri, pensiuni și vile din România și nu numai, echipa pickatrip.ro fiind un intermediar între acestea și cei intetesați. De asemenea, numite promoții sunt create exclusiv pentru abonații pickatrip.ro.
Rămâne de văzut dacă accesul la genul acesta de newsletter va fi gratuit sau contra cost.
Până la acest moment, peste 850 de pasionați de călătorii s-au abonat la newsletter. În momentul abonării, cei interesați pot completa opțional numărul de telefon pentru a primi o alertă SMS când un nou newsletter va fi trimis. Deși tehnologiile actuale permit push notification pe telefoanele mobile atunci când se primesc emailuri, 430 de persoane și-au completat numărul de telefon în formularul de abonare, de unde trag concluzia că nu au un smartphone.
Trebuie subliniat faptul că ofertele sunt trimise abonaților așa cum au fost ele gândite de operatorii din turism cu care echipa pickatrip.ro colaborează, aceasta neavând statut de agenție de turism.
Unul dintre oamenii din spatele acestui proiect este Alex Filip, team captain cum își spune el la Eventur, firmă specializată pe evenimente dedicate industriei de turism.
Ideea nu e nouă în online-ul românesc, Cezar Dumitru, cunoscut blogger de călătorii, încercând online-ul românesc cu acest concept cu câțiva ani în urmă. După cum chiar el a mărturisit, ideea nu a prea prins la public.
De asemenea, ofertele pentru comunități se regăsesc în mai multe proiecte de genul travel newsletter administrate de mulți actori din turism, gen amfostacolo.travel sau ghiduri-turistice.info (happymonday.ro).

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Cât de relevante sunt grupurile de Facebook dedicate industriei turismului și călătoriilor

Next Article

e-Turism Bref 01/2015: 27% din structurile de cazare din România oferă vizitatorilor posibilitatea de a face o rezervare directă via website

Related Posts
Total
0
Share